|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is jouw loon 150 euro?
|
|||
|
|||
+- per dag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kan geen foto's zien in het topic, of het dus staat of niet, dat kan ik niet beoordelen.
Wat me voor de rest opvalt is dat dit topic beter "bevestig mijn mening over welke velgen onder een GTD-Special?" had kunnen heten...
|
||||
|
||||
Idd ik kan ook geen foto's zien . Wel weet ik hoe ra er uit ziet en Rh weet ik ook ... Mooie velgen ... Voor onder een Polo ... Een golf 2 vraagt om verbreed staal of ronal turbo's ofzo ... Mijn loon is iets minder dan 150€ per dag maar mijn velgen kosten wel een stuk meer , als je een topic start kan je u aan alles verwachten het heeft dus geen zin om iedereen aan de vallen . Ikzelf heb respect voor een forumlid ook al zeggen ze iets wat je niet wilt horen . Want over smaken en kleuren valt niet te twisten .
|
|||
|
|||
Nou kameraden van me vonden de velgen allemaal heel mooi.
Waarom jullie de foto's niet zien? Heb ze verwijderd. Ik rij veel liever rond in deze nieuwe velgen die betaalbaar waren, en niet te veel kosten. dan de bbs ra's die er slecht uitzien en alle 4 borduurschade hebben. Dat zag er niet uit. Buona notte a tutti. |
|
||||
|
||||
Wanneer je om een mening vraagt kun je ook een mening verwachten die niet geheel overeen komt met je eigen mening.
Mijn mening is dat RH's niet staan onder een mkII en wanneer jou mening daar niet mee overeen komt.... even goede vrienden. Maar das mijn mening |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik niet snap je had voor u eigen al een keuze gemaakt waarom vraag je dan nog om de mening van andere ? Hoeveel je uit wilt geven aan velgen moet jij weten hè . Dat maakt mijn rekening niet wil je iets unieks betaal je wel wat meer . Dat is ook de reden dat er zoveel soorten velgen bestaan zo heeft ieder iets naar zijn eigen goesting
|
||||
|
||||
Quote:
Das mooi jongen...