#21
|
||||
|
||||
Damn hele topic valt me nu pas op . Heel erg veel suc6 ermee Rico!!
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#22
|
|||
|
|||
Quote:
Ja bedankt, heb ik wel nodig, ben zojuist weer een hele rotte plek, die met stopverf is dichtgemaakt tegegekomen. Alles achter en onder de richtingaanwijzers voor is aangetast. Gelukkig kan ik bij Sjef nog het een en ander vandaanhalen, maar het is harder nodig dan ik had gehoopt. |
#23
|
||||
|
||||
Er zullen (helaas) nog wel meer verassingen volgen!!!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
Quote:
Oei, dat is minder! Veel succes met de resto!
__________________
The UnDutchaBles |
#25
|
|||
|
|||
eej sjef, trek eens een zeil over die steeds zeldzamer wordende busjes!
@ rico: suc6 man! ga je nu alles zelf doen? |
#26
|
|||
|
|||
De busjes die je op een rij zag staan zijn donor busjes.
Het is wel een leuke wisselende collectie telkens komen er een paar bij en gaan er een paar uit elkaar. Ze eindigen allemaal in delen maar komen goed terecht om anderen weer op de weg te houden. Sorry Sjef |
#29
|
|||
|
|||
Gisteravond heb ik een compressor gehaald met een ass set.
vloeistofspuit, bandendrukmeter/vuller, en een verfspuit. nu heb ik wel eens vaker gespoten maar zou niet meer weten hoe hoog je de druk moet instellen bij het spuiten. Heeft iemand daar ervaring mee? of is het gewoon een kwestie van wat zelf het lekkerste aanvoelt. |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is tie ook niet onaardig !!
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#31
|
||||
|
||||
@VA: Je kan het gewoon niet laten, he?
__________________
The UnDutchaBles |
#32
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens! Zakken met die hap |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry!! :o :p :biggrin:
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#34
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Nee, nee nee, wat doen jullie nou???? dat wil ik niet hoor |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
okee, ff weer ontopic Ligt er puur aan WAT je wil gaan spuiten........... Compressor is denk ik te klein om grote vlakken mee te spuiten, omdat daar de opbrengst van het vat te laag voor is. Zelf spuit ik met 100 L. compressor op 2,5 bar, en zelfs dan heeft compressor nog moeite om het bij te benen Om kleine vlakken in de primer te zetten kan je er best goed mee overweg. Gewoon een beetje uitproberen, maar begin rond de 2,5 bar.......
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#36
|
|||
|
|||
Quote:
ja grote vlakken kan ik toch niet gelijk doen, zeker omdat ik met twee kleuren ga werken. het grootste vlak zal bijvoorbeeld een schuifdeur of het paneel aan de andre kant zijn. ik moet te veel vervangen om alles in 1 keer te spuiten. ik wil nog kijken of ik er een 2e tank bij kan zetten, moet mogelijk zijn. toen ik in een technische groothandel werkte, verkochten we ze apart voor dit soort zaken. |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
Een maat van me doet dat ook wel regelmatig (2 kleine compressors aan elkaar koppelen), kzal wel eens vragen hoe hij dat doet!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#38
|
|||
|
|||
Quote:
ja graag, ben benieuwd! eventueel met een foto als het kan. |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
Foto zal niet lukken denk ik, maar uitleg hoop ik na het weekend te hebben.
__________________
Grt Frederic. Quote:
|