|
||||
|
||||
Vandaag stabilisatorstang van een cabrio gemonteerd, alleen nog even nieuwe rubbers monteren. Die waren droog en gescheurd.
Verder veerpootbrug aangeschaft en pas gemaakt. Heb speciaal deze gekozen voor het koelvloeistof reservouir van een golf 3 die op mijn veerpoot zit. Veerpootbrug voor achter tussen de schokbrekers gemaakt. Morgen even lassen.
|
||||
|
||||
Vandaag eens lekker vrij genomen.
Eerst eens leker uitgeslapen na een paar drukke werkweken.. En nog lekker aan de slag geweest( in een loods van 3 graden.. brrr )!
|
||||
|
||||
Netjes hoor Eelco die veerpootbrug voor achter moet ik ook nog hebben
Morgen ook maar weer de kou in heb ook nog genoeg te doen
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry voor m'n late reactie. Maar echt bedankt! Het moet in mijn '76 Scirocco komen. Ivm de dubbele koplamp ben ik opzoek naar een smalle intercooler. Nogmaals bedankt! En succes met je mk1!
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog stukje over hoor! Ja.. lekker met deze kou, en de tocht over de vloer @ kwaroks, youre welcome. En als je vragen hebt... hoor ik t wel!
|
||||
|
||||
Zo te zien moet er gelast worden of moet me broertje vragen of hij dit zou kunnen met de elektronen shit ding van de zaak
Wel vriendelijk dat je meisje kwam helpen met 3 graden heb die van mij nog niet gezien bij de garage
|
||||
|
||||
Ik kan zelf lassen.. wil er best nog een maken hoor! Zal ik die van mij meenemen om te passen bij jou. Ben de doordeweeks er ook wel eens, anders zaterdag. Contact md maar even
Ja, me meisie vind het zelf ook erg leuk om af en toe mee te klussen. Intercooler en radiateur gepast. Nu komt de intercooler hoger dus dat hij meer lucht pakt.
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! Last edited by EelcoB : 08-12-2013 at 11:18. |
|
||||
|
||||
mooi werk hoor toppie
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
staat me nog iets van bij dat er voor deze schone straks ook nog een leuk project klaar staat . is al een tijdje geleden , maar heeft zij haar hier ook iet eens voorgesteld? |
|
||||
|
||||
Haha ja dat is zeker waar! Die plannen liggen zeker nog op de plank! Maar dat duurt nog wel even hoor.. voorlopig gaat eerst deze golf eens rijden.
Binnekort de bbsjes weer terug, dan kleurtje erop. En randen kopen. Ik ga denk 1j rand voor en 1,5j rand achter doen..
|
||||
|
||||
Zo heb ik ze ook voor de RM's liggen Eelco heb alleen nog boutjes nodig en kleur op de harten
|
||||
|
||||
Quote:
Top! Ik doe ze wel blauw, doe jij ze goud. Dan ruilen we om de maand
|
||||
|
||||
Ondanks een weer ziek, zwak en misselijk hebben we gister toch weer wat kunnen doen !
Kabelboom weer aangesloten, kabelschakeling gemonteerd, kapjes/dingetjes etc. gemonteerd.. Turbo monteren! Hier is te zien dat de intercooler onder het front valt. Vanavond schoppen voor g60 remmen! En deze week ook mijn BBS'jes weer ophalen van de ontlakker!
|
||||
|
||||
zier er weer goed uit, binnenkort eers te start zeker
|
||||
|
||||
supper netjes ,,
mooie turbo |
|
||||
|
||||
mooi mooi, past goed allemaal
|
||||
|
||||
Binnenkort starten ja! Spannend
Bedankt iedereen!
|
||||
|
||||
Hopen dat ie beetje wil fluiten is leuk :P
|
|
||||
|
||||
Hopelijk wel ja!
G60 remmen zijn binnen (Thanx PimVW). Dingen gaan uit elkaar en revisie setje erin. Nog even verzinnen over de kleur. Rood of gewoon grijs achter de goude bbs
|
||||
|
||||
Quote:
rood achter gouden bbs hahah loopt i al we zijn wel nieuwsgierig