|
||||
|
||||
Lekker bezig Peter!
Alleen, hoe weet je nou of je mengsel goed staat? Je hebt er voor zover ik weet geen lambdasonde in, draai je de bougies er af en toe uit?
|
||||
|
||||
Nou nu staat er helemaal niks goed na dat hij bij Tovami is geweest zou dat idd de oplossing zijn.
Geen idee hoe vaak je dit moet controleren na dat hij helemaal goed is afgesteld door hun ?
|
|||
|
|||
Als je naar tovami gaat hangen ze er toch een viergas meter in. Dan weten ze de waardes toch, lijkt me dan dat het in principe goed blijft. Ben heel benieuwd naar wat het daar kost en hoeveel vermogen ze er uit halen Ik was bij kms motoren voor sproeiers en hij zei dat tovami absoluut een van de beste is voor dit soort projecten
Ik blijf deze lekker volgen, kan alleen maar hopen dat de mijne zo netjes word!
|
|||
|
|||
Hoi Peter
Wat rot van dat gat zeg Dat boutje voor tussen de carbs draai hier gewoon een stopmoertje op en deze zal niet meer verdraaien Voor dat gat kun je hier niks voor bestellen dan ? Ik ga maandag naar tovami bellen voor een afspraak moet alleen nog een paar luchtfilters bestellen en dan ben ik klaar Mvg nick |
|
||||
|
||||
Ja in het gat moet gewoon wat er in hoort de impuls sensor.Deze moet ik even ergens zien te scoren.
Als iemand nog een oude of niet werkende heeft liggen ben ik er al stekkertje er af knippen en klaar. Quote:
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je na gaan hoe strak de distributie riem zat
|
|||
|
|||
Je kan misschien eens naar oldscoolracers bellen zit in s,gravenpolder
Deze heeft best veel liggen Succes Gr nick |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Style]Ja in het gat moet gewoon wat er in hoort de impuls sensor.Deze moet ik even ergens zien te scoren.
Als iemand nog een oude of niet werkende heeft liggen ben ik er al stekkertje er af knippen en klaar. Volgens mij heb ik er eentje voor je, zit nog in een oud blok wat nu bij het oud ijzer ligt. Als je mij je adres stuurt, gooi ik m morgen ff op de post. |
|
||||
|
||||
Quote:
PM verzonden
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet het, je zet ze zo makkelijk te strak met de juiste sleutel op de spanner...
Last edited by Audi1981 : 23-11-2013 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx Duudt helemaal kosteloos mijn kant op gekomen Olielekkage problem solved
|
|||
|
|||
Toppie!!!
|
|
||||
|
||||
Zeker kwam er echt met bakken uit zetten als je eens flink gas gaf
|
||||
|
||||
Vandaag nieuwe doppen binnen gekregen van mijn collega
|
||||
|
||||
nice!!!!
|
|
||||
|
||||
mooi peter
olie lekkage verholpen ..gaat de goede kant op |
|
||||
|
||||
Zeker vandaag nog het o ringetje bestelt bij de dealer die er over
er over heen gaat. Kom ik daar krijg ik hem zo mee Nou hopen dat tie past.
|
||||
|
||||
Wat een kut werk zeg om die sensor terug in het onderblok te krijgen.
Zit met zo'n klein inbusje vast die door de gebrek aan ruimte er bijna niet in te krijgen is Maar hij zit motor heeft even gedraaid en het lijk of dat het probleem opgelost is Dan de remmen ik had er al vloeistof door heen geduwd met mijn Gunson remontluchter. Maar dan moet je altijd daarna nog even met het pedaal ontluchten en me broertje was er vandaag dus de uitgelezen kans om dit even te doen. Nou mooi niet 1L vloeistof er door heen geduwd netje rechts achter links achter rechts voor links voor. Maar op een of andere manier blijft er ergens lucht in zitten Rechter raammechanisme vervangen deze was kapot gedraaid. Gelukkig werkt nu alles en is deze deur compleet moet alleen nog het scharniertje van het klapraam plakken Dan liep er toch nog wat benzine uit de voorkant van de carbs ,retour is nu af gesloten dus dit werkt toch ook nog niet helemaal naar behoren. Ga er nu een benzinedruk regelaar tussen zetten om te kijken of dit het ei is Gelijk wat zekeringen gehaald want die van 175 en 200A zijn er al door heen geknald. Dit komt voor namelijk elke keer als ik nog met de ontsteking zit te kutten. Zet ik hem te ver is gaat de boel wat moeilijk rond en knalt bij het starten gelijk de zekering er uit. Nu 4 stuks van 250A gekocht En hoe noem je deze kabel bla bla heb geen idee maar ik zoek hier wel nog een metertje van ongeveer
|
|||
|
|||
Ik denk dat je 250A zekeringen er nog steeds uit zullen klappen straks
Startstroom is normaal gezien erg hoog, ik zou als ik jou was kijken of iemand met een ampère tang je startstroom eens kan meten, dan weet je in elk geval hoe zwaar je zekering minimaal moet zijn |