|
||||
|
||||
Quote:
weet je nog |
|
|||
|
|||
Quote:
Goh, die had ik verzonnen ja! Weten de colléga's meteen hoe het zit!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit christian ! Ik rij ook pas een golf 2 ! Wil hem ook mooi maken. Hoe kon je aan die accessoires ?? Reflector en die stoere luchthapper ?? Gr. Sonny
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je compliment! Wat betreft de accessoires... je moet het zo zien: de juiste mensen hadden op het juiste moment de juiste onderdelen te koop! Vaak is het toeval dat je ergens tegenaan loopt, en denkt: goh, dat is wel wat voor de mijne... Benieuwd naar jou Golf 2, maak ook gerust een topic aan!
|
|||
|
|||
welke merk luchthapper ??
Quote:
Welke merk is het die luchthapper ??? |
|
|||
|
|||
Quote:
Destijds was het een originele accessoire van Volkswagen zelf!
|
|||
|
|||
Het heeft even op zich laten wachten, maar ik heb goed nieuws, na een veel te lange periode van stilte!
Vanmorgen ging de Golf weer naar Autobedrijf Loos. Eigenlijk alleen om te kijken of er iets mis zou zijn, en om te bekijken of een nieuwe APK geen berg geld zou gaan kosten, je weet immers nooit met een auto die al wat ouder wordt. Vanmiddag al telefoon gehad, goedgekeurd zonder opmerkingen!!! Er mankeert hélemaal niets aan, een echte meevaller! Daarbij heb ik de keuring niet hoeven betalen, ook nog een verrassing die erbij kwam!
|
||||
|
||||
top! gefeliciteerd.
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Geert!
|
||||
|
||||
Mooi man!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jep! Ben er heel blij mee!
|
|||
|
|||
Gisteravond heeft Pa de rood/oranje achterlichten terug gemonteerd! Zwarte heckblende van de klep gehaald, en vervolgens de resten van de dubbelzijdige tape los moeten weken met wasbenzine. Dat was me een zooi, vervolgens de fles Turtlewax tevoorschijn getoverd, en de klep helemaal opgepoetst, weer als nieuw! De nieuwe Hella heckblende zit er ook al op, alleen geschroefd d.m.v. de kentekenplaat. Van de week even wat kit halen zodat, als de auto onverhoopt een keer nat zou worden, er geen water tussen heckblende en achterklep kan lopen!
|
||||
|
||||
Ik vind zoon heckblende echt ruig!
Lekker oldschool
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, mooi dat 't in de smaak valt! Is tegenwoordig niet makkelijk meer te vinden in deze staat.
|
||||
|
||||
Die dingen zijn idd zeldzaam en duur
Staat hem netjes joh!
|
|||
|
|||
Quote:
Was ook wel een buitenkansje en puur toeval, hoor! Bedankt! Ik zie dat jij ook een ''rode-biezen-fetish'' hebt, net als ik!
|
||||
|
||||
Nou perfect dan toch!
Hahahah ja idd, heb sowieso iets met rood (heb wel eens vaker gehoord )
|
|||
|
|||
Gisteren een erg productief dagje beleefd met m'n vader! Alles wat ik al een jaar gereed had liggen, is gemonteerd en geplakt. De koplampen, om te beginnen, waren voorheen beide verschillend, en zagen er veel minder goed uit dan de verstralers. Nu zijn de nieuwe originele Hella's gemonteerd, een duizelingwekkend grote stap voorwaarts, vind ik zelf, ook met de Hella stickertjes die nu op de verstralers zijn geplakt, al valt dat op de foto niet op:
De 7-delige sierlijn zit er aan één kant al op geplakt, de achterkant en de andere zijkant moeten nog! Ondanks dat, het smoelt erg mooi, let ook op de zwarte middenstijlen, eveneens een nieuwe update: Tot slot de achterkant. De sticker rond de achterruit is ook geplakt, ook duidelijk een flinke stap voorwaarts. Ik vind 't prachtig geworden!!: Benieuwd naar de reacties!
|
||||
|
||||
Netjes.
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel, Wouter! Sinds zojuist is de 7-delige stickerset compleet geplakt, dus ook de achterkant en de andere zijkant die nog moesten. Vervolgens even snel bewonderd (toppie!) en de Golf snel binnen gezet vanwege een naderende regenbui!