|
|||
|
|||
Quote:
VET die Kuwahara, ben in '82 op m'n 8e begonnen met een rode BMX met terugtraprem van zo'n 15 kg (da's hééééél veel voor zo'n klein fietsje. Kreeg later een cr-mo Hawk van krap 8 kg, wist niet wat me overkwam.... Geweldig! Paar jaartjes op gecrossed en daarna ook nog eigenlijk tot m'n 20e op rondgecruised. En toen ongeveer kwam de MK1 in beeld De Hawk is een jaar of 5 terug bij t grof vuil beland. Nu eeuwig spijt van.... Jongensdroom was altijd (en stiekum soms nog wel 's) een gele GT Pro met blauwe Skyway Tuff Wheels etc. |
|
||||
|
||||
is leuk speelgoed! heb soms wel spijt dat ik de fiets weg gedaan heb
maar goed hij is op een leuk plekje terecht gekomen dus vind het wel oke zo.. kunnen helaas niet alles bewaren had de fiets van mijn opa gehad nog voor ik kon fietsen ongeveer paar jaar op de vliering gelegen in het begin omdat die nog te groot was overigens geen idee wat het deed kwa gewicht de kuwahara
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
heb 3 fietsen, die ik iedere keer met de beste voornemens aanschaf, om er vervolgens niks mee te doen.
eerste is trek 1.2 alpha, vrij simpele fiets, ook niet geweldig afgemonteerd, shimano tiagra geloof ik. (allemaal voorbeeldfoto`s) betere versie is de cannondale: afgemonteerd met shimano ultegra, sanmarco zadel. eigenlijk heel fijn fietsje. mischien na de winter toch weer eens gaan oppakken en voor naar de supermarkt heb ik nog een giant hybride geval.
|
||||
|
||||
Binnekort nieuwe lamp bestellen om 's avonds ook nog wat te zien, onderstaande gevonden op amazon made in china. kwaliteit prima en 1800 lumen, flinke tiet licht dus
http://www.amazon.co.uk/gp/product/...p_prd_ttl_sol_0 |
|
||||
|
||||
E-mtb
Nou.... En of dat ik fiets.
Sterker nog, met een zakenpartner bouw ik POWER bikes. Wij maken elektrische mountainbikes (en elk type andere fiets) Niet standaard met zo'n 250 watt 25 km/per uur motortje maar 48Volt 1000 Watt fietsjes die boven de 50 kunnen of een dikke wheelie Super ervaring, iedereen die een proefrit op onze demo's heeft gemaakt is verkocht. Ook degenen die fietsen haten....
|
|||
|
|||
Mijn kroegfiets met ingebouwde navigatie (ik vraag me wel eens af hoe ik ben thuisgekomen maar mijn fiets weet dan de weg)
|
|
|||
|
|||
Eindelijk verlaat Sinterklaas kado ontvangen: Kuwahara BMX, gevonden op MP.
Op laten sturen en dan is t maar afwachten wat je krijgt...... En t valt 100% mee! Weinig roest, dus s kijken hoe ver we komen met een flinke dot chrome polish... Jaren 80 fiets, vermoedelijk een Laserlite, maar dat moet ik nog ff uitzoeken. Een echte survivor. Volledig origineel nog, chroom frame. Super blij mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe tof is dat... Kuwahara, daar reed ik vroeger bmx-wedstrijden op! Helaas veel te weinig tijd voor de fiets maar ik heb zelf een trek top fuel 8 voor de betere bosritten: |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een GT tour "Jamie Bestwick" pro stuntfiets staan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
heel misschien heb ik nog een paar nette hoesjes voor stang en stuur zoals op mijn oude kuwa zaten, mits deze niet al een tijdje door het thuis front zijn weg gegooid. kan er eens naar zoeken voor je
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
wij rijden vw ees dusss fietsen is voor dummies.......
|
||||
|
||||
Als jet mooi weer is elke Zondag met me kleine meisje
|
||||
|
||||
naar de kroeg en terug!
|
||||
|
||||
Mijn laatste aanwinst. Echt een compleet verwaarloosde rocky mountain
Maargoed, genoeg te doen dus. Helaas zit er een deukje in het frame. Daarom bouw ik hem goedkoper op als dat ik van plan was. Maar wel gewoon met degelijk goed spul
|
|||
|
|||
Ik vind dat downhill fietsen met zo'n mountainbike wel gaaf
TAK!,,, tak PLAS!,,,plas CHICKIES!,,,chickies radler, radler, radler (en dan ben ik nog alleen ha ha) Maar hier in Zeeland hebben we geen heuvels,,,,zo plat als de pest hier En ik heb niemand die mij met fiets naar boven zou willen rijden |
|
||||
|
||||
Yes, heb een Cube Streamer en een Bottecchia 29er MTB. Vorig jaar door verbouwingen niet veel aan toe gekomen. Maar ga er in 2014 weer vaak gebruik van maken.
|
|
||||
|
||||
Mijn fietsje na wat poetswerk en verbeteringen, nu ook met klikpendaaltjes en schoenen. Nieuwe Schwalbe Ultremo banden in de kleur wit. Zoals ik al zei compleet afgemonteerd met Ultegra 2speed voor en 10speed achter Mavic wielenset erin zitten met Mavic naven. Ritchy afmontage, stuur, balhoofd, en zadelpen.
Voor: Na: Best netjes toch om gemiddeld 400km op te trappen per maand. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Vond het al heel wat voor mijn doen dat ik me laatst een 1 jaar oude Gazelle herenfiets had gekocht, maar als ik dit zo zie krijg ik me spontaan een minderwaardigheidscomplex (mooi scrabble woord btw).
Mooi spul!!
|
||||
|
||||
Het is ook allemaal niet goedkoop, ik heb mijne custom laten maken, spuitwerk stickers op maat gemaakt frame noem maar op, dan nog alles waar het mee is afgemonteerd kost gewoon veel geld. Maar het is het ook dubbel en dwars waard, als je ziet hoe soepel alles loopt en schakelt dan zie je waar het geld zit. Je hoort de fiets gewoon niet rollen, of als je trapt geluid maken. Als je soms mensen inhaalt dan schrikken ze omdat ze je gewoonweg niet horen.
Ook de snelheden die gehaald kunnen worden is ongelofelijk. ik trap gemiddeld 28-30kmh op de vlakke weg met normaal fietsen. Top wat ik getrapt heb is 57kmh. Dan ga je toch wel eens bedenken om een helmpje aan te schaffen.
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen die zonder helm fietsen ja?....
Mijn Cannondale gaat eruit, moet een racefiets voor terugkomen ben wel klaar met mountainbiken, rij liever op de weg http://link.marktplaats.nl/m791581597 Last edited by bobby-digital : 22-03-2014 at 14:21. |