|
||||
|
||||
die zaak ga jij winnen.
|
||||
|
||||
tja, welke zaak, bekeuring lampje heeft hij gelijk in. de rest maak ik me niet druk om, 38 euro rdw en een dag naar de klote. het is meer de houding van de agent die me echt ziek maakt.
|
||||
|
||||
Quote:
die zaak dus,je klaagt die knuppel aan neem ik aan?
|
||||
|
||||
voor wat? hem staat vrij elke auto op de weg te controleren, en als hij het niet meer weet mag hij je naar de rdw sturen.......ik ram ook het liefst die bekeuring op een plekje waar de zon niet schijnt hoor, maar een zaak aanspannen.....k heb t druk genoeg. en in tegenstelling tot oom agent, heb ik wel een leven
|
||||
|
||||
Het vervelende is dat je de bekeuringen wel eerst moet betalen, en na gelijkstelling storten ze het terug. Zonder rente uiteraard....
elk punt dat je opnoemde is gebaseerd op geheel eigen interpretatie, niet op wat in het wetboek staat. Met andere woorden; een jaloers jochie die helaas agent mocht worden. Succes met aanvechten |
|
||||
|
||||
Quote:
voor het invorderen van het kenteken moet ie een gegronde reden hebben.heeft ie die niet en hij zet door,gaat ie nat.ik weet uit ervaring dat je dan zelfs nog met veel weg kan komen.
|
||||
|
||||
O ga je niet doen dus. Ik had het wel gedaan, want als jij die zaak aanvecht en in het gelijk gesteld word, wordt hij ook op het matje geroepen wat hij niet leuk zal vinden. Als jij een lampje bij je had mocht hij je daarvoor niet bekeuren, waarom anders stellen ze het bij je hebben van lampjes verplicht.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
word vervolgt ..... hoop ik ...aanpakke die lui, en die kans heb je nu
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een hoop bullsh*t zeg,... Getinte ramen achter vallen onder het gedoogbeleid/ zijn toegestaan mits je een rechter buitenspiegel hebt.. In jouw geval van toepassing dus.. Condens in knipperlicht is enkel een overtredingspunt wanneer het licht ernstig wordt belemmerd en niet voldoende zichtbaar is.. Geen originele wielen, zolang het loopvlak binnen de wielkuip past, niets buitensteekt buiten 2.8CM en niet aanloopt/ schuurt is er helemaal niets aan de hand.. Uitlaat hoeft niet persé origineel te zijn, zoals je zelf al aangeeft valt ie binnen de DB norm, is ie ook nog eens deugdelijk bevestigd is dit gewoon toegestaan. Achterlichten staan gewoon de E keur tekens met bijbehorende kleur/tint code in.. (uiteraard ook gewoon toegestaan) Enkele ruitenwisser aan de voorzijde mag, mits hij het zichtveld van de bestuurder voldoende wist (minimaal 80%, a4 papiertje met de lange kant op t stuurwiel is je zichtveld) Al met al dus voldoende tegenbewijs voor jezelf om het meneer agent nog eens heel warm te maken tussen de billetjes...
|
|||
|
|||
De reputatie van de Golfjes 2 is ook terecht slecht geweest. Ik heb ook ooit een Golf GTI G60 overgekocht met 18" Bijlmerbanden en 3cm dik MDF hoedenplank.
Maar die tijd is voorbij. Het zijn nu de Audi's, nieuwe Golfs, SUVs en vreemd genoeg die Citroen DS3 dingen waar de aso's in rijden. Jij bent een liefhebber. Dat moet ook wel, want je hebt een oude auto en dankzij jou rijdt hij nog. Kan me voorstellen dat je een zuur gevoel over hebt gehouden aan deze ervaring. Ik bedoel... geen originele wielen?! Haha. Laat dit de laatste post hierover geweest zijn, nu weer plezier hebben van je Golf!
|
||||
|
||||
Bezwaarschriften lopen, juridische info opgevraagd en golf door de rdw. niks aan de hand. we gaan het gevecht met vol vertrouwen tegemoed.
|
||||
|
||||
Vraag:
Past het inlaatspruitstuk van een ABF of 9A op een KR kop? zo ja danwel nee graag het hoe wat en waarom. ik heb geneuzel met de DYI constructie van de gaskleppositiesensor, op het originele KR gaskleppen huis.
|
|||
|
|||
Quote:
Je moet natuurlijk ook het geld hebben om dit ding op te knappen want je vind deze Golfjes echt niet in top conditie voor een deftig prijsje, dit is mijn 2de Golf II en uit ervaring spreek ik dat het lastig is als je een weinig inkomen hebt dat je er nog iets aan kan doen.. Je zit meer dingen te herstellen dan te ''tunen'' Mijn studententijden had ik een Golf II 1600d, maar deze was er erg aan toe, doorgerotte roest,deukjes,lekkend schuifdak.. heb die toendertijd nog voor 400eurie verkocht gekregen.. Maar ja het zijn oude en geliefde auto's voor de mensen die ermee rijden (inclusief ik) het is lastig als je normaal leventje hebt om ineens gelijk de auto bij een spuiter te brengen en ineens 2000euro op tafel te leggen, tenzij je voetbal weddenschappen speelt en bijna altijd wint Last edited by StefTurboDiesel : 04-11-2013 at 23:54. |
|
||||
|
||||
Vroeger had ik nooit geld, en nu heb ik nooit tijd
Schiet ook niet op dan
|
|||
|
|||
Gebeurde hier vroeger ook heel veel. Tot dat het een keer aangevochten werd en oom agent verloor...
Pikken ze een auto eruit die een week eerder door de RDW was gekomen. Hij was te laag velgen te breed enz. Bij technische keuring maten ze spoorbreedte want die zou niet goed zijn. Buitenkant band naar buitenkant band.... Dat is bij elke auto fout als je zo meet.... |
|
||||
|
||||
En hopla, lachend door de rdw heen. Even wachten op de papieren en dan een gesprekje met de agent aanvragen. Foto's van de keuring volgen, was erg grappig! Hij paste net aan op de remmentest bank en de keurmeesters konden er om lachen haha ze verklaarde me voor gek dat hij zo laag is maar het was technisch dik voor elkaar.
|
|||
|
|||
Het kon ook niet anders dat hij zo door de keuring heen ging hij was net nog APK gekeurd en ik had er al ruim een mee gereden en tijdens het opbouwen hulp gehad van een keurmeester dus dit kon niet fout zijn
|
|
|||
|
|||
Het kon ook niet anders dat hij zo door de keuring heen ging hij was net nog APK gekeurd en ik had er al ruim een jaar mee gereden en tijdens het opbouwen hulp gehad van een keurmeester dus dit kon niet fout zijn
|
|
||||
|
||||
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 12-11-2013 at 16:17. |