|
|||
|
|||
Quote:
Golf 3 VR6 Astappen met abs Golf3 Vr6 Remklauw houders Golf 4 Remklauwen Golf3 VR6 Remblokken/en schijf Passat remslangen plug en play
|
||||
|
||||
WAUW!!!
zonder twijfel dikste mk3 als je 't mij vraagt! Ben mijn MK3 al helemaal vergeten! Wat een (goed) werk lever je hier.. succes! ik blijf t volgen (y)
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk daar heb ik wat aan.
|
|||
|
|||
Damn wat wordt dit een topauto..
Lekker bezig!
|
||||
|
||||
Wat een achterbrug
|
|||
|
|||
Thanks voor de complimenten jonges (y)
ook ff goed nieuws! eindelijk een oude verzekering issue opgelost Had 3,5 jaar terug ongeluk met me huidge daily golf! en dat is OVER =D uitbetaald. afgeslooten.. out of my mind Helemaal happy!
|
|||
|
|||
Wat zijden ze ook alweer in Fast and furious 1 ?
If you cant find the right tools here. you dont belong near car's Wel ik kon het niet vinden.. :LOL: dus maar ff gemaakt schroefset wordt btw nog geel gespoten althans dat is momenteel het idee of rood kan ook.! tevens handremkabels netjes gemaakt! niet echt bijzonder maar toch als je onderstel topnotch is... moet dit het beeld niet verzieken! weer zat werk gedaan vandaag oud schokdempers zijn in elk geval er onder uit! bezine tank ben ik aan het schoonmaaken en de riemen van de tank ga ik ook netjes maaken en spuiten (grijs) als zal toch x met de tijd die tank er onder uit haalen! en alles er onder ff goed onderhanden neemen! maar doe ik pas met motorswap dat geheelen bezinen toevoer wordt onderhanden genomen :tu: rest volgt nog. maar tis niet zo bijzonder eigelijk
|
|||
|
|||
Sooooo gisteravond . de achteras gemonteerd
en WAT een KUT klus joh hahaha! powerflex bussen zijn gewoon dood leuk per kant 2mm breeder nou dat heb ik geweeten lol :roll: maar hij zit met wat deelen er bij GOOAAT lEKKKah! Tevens ook bezig bezine tank schoo te maaken van al die ml wax en bende:P en je ziet ook al dat een van de tankbanden ook al weer netjes is ja ja komt goed hier : en er bij nog wat klein's gevonden voor me ABT A11 Velgen
|
||||
|
||||
mooi spul hoor
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
yes gaat weer lekker hier
|
||||
|
||||
In het verkoop topic staat misschien iets leuks voor je.
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=119779 Super om een MK3 in het projecte topic te zien! |
|
|||
|
|||
Quote:
tering echt wel.. zoek nog zoiets voor de toekomstige mk1. but zit voor deze maand al door geld heen :$ en heb zelf nog niet paar dingen verkocht omte zeggen Stuur maar op want danw ast al verkocht bij wijze van! thanks voor het melden en je compliment waardeer ik
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan natuurlijk niet in je portomonnee kijken, maar ik denk als je de verkoper even een berichtje stuurt dat hij gerust nog 1 of 2 weken wacht met verkopen aangezien je ABT geil bent. |
|
||||
|
||||
Rijd je nou met schroefset, of nog steeds origineel?
|
|||
|
|||
Quote:
nou punt is heb gene vaste inkomen! (geen werk) dus tja. ik doe her end er voor mensen autos detailen en zo onderdeelen verkoop van de VAG/JDM scene en tja 50/50 deelen er van om rond te komen en wat te spaaren +voor me project Daarom duurt deze ook zo allemachtig lang maja beter dan niks heb met de man ook regeling getroffen. dus die carterpan komt hier heen tegen einde van de maand heb weer paar autos gedaan dus is die carterpan ook weer betaald nogmaals bedankt voro het door linken
|
|||
|
|||
Quote:
komt een setje van AP onder me orgineelen onderstel komt oder me daily gezien die daar van versleeten zijn. en deze is pas 70dkm oud dus tja :P bespaard wat geld so lol
|
|||
|
|||
en zo zijn we van gore oude zooi
Naar hardstikke nieuw tank banden ook gedaan ofc Was ff een werk en nam aso veel tijd inbeslag maar achter kan is meerendeels klaar! nu op naar de voorkant Tevend aar bij Motorswap wordt geen 20vt AGU Maar G60 PG Reden 1 ABT G60 Corrado gevonden in noord brabant (zit een van deze op = voorbeeld) en hopelijk anderen goodies (ding heeft mega ongeluk gehad en blok is gebarsten) en 20vt leuk en aardig maar is gewoon TE modern blok. past niet bij de thema gewoon oldskool blok met oldskool tuning!
ABT Golf 3 20vt Candywhite! FB ABT Sportsline mk3 Candywhite Volksforum project log ABT Sportsline mk3 Candywhite Last edited by Albert87 : 10-11-2013 at 18:19. |
|
||||
|
||||
serieuze verschillen! ziet er allemaal erg netjes uit man super
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Top spul hiero!