|
||||
|
||||
Glimt mooi allemaal
|
||||
|
||||
Netjes gedaan
Wel ff een tip over die foto waarop je blok zonder kop te zien is en de inspuitleidingen er nog op zitten; als je de leidingen verbogen hebt om de kop te demonteren raad ik je aan om nieuwe te kopen in verband met scheuren. Als je ze netjes op de pomp losgemaakt hebt heb ik niks gezegd natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Die Harry Vos is inderdaad een vakman pur sang!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) Last edited by Richard : 15-10-2013 at 16:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je niks gezegd . Maar bedankt voor het meedenken. Gisteren isolatiematten van een cabrio gehaald voor onder vloermat. Deze waren bij mij niet aanwezig, en ik hoop dat ik hem wat stiller krijg Ook een cabrio-dashboard gehaald. Vin dik mooier als die harde plastic dashboard
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer goed uit
|
||||
|
||||
Thanx style!
Motorruimte krijgt weer een fris laklaagje voordat de motor er weer in gaat. Ook heb ik de krukas gevlakt voor de nieuwe poelie+bout. Zo blijven we lekker rommelen.
|
||||
|
||||
Mooi zo, het ziet er goed uit allemaal en het bouwen is leuk werk
|
|
||||
|
||||
Mooi projectje dit, ook goed hoe je de motor aan pakt.
Erg benieuwd hoe die straks gaat rijden. Blijf deze thread zeker volgen.
|
||||
|
||||
altijd leuk zon gekieteld dieseltje
|
|||
|
|||
Mooi projectje !
Nog informatie gehad van Harry ? Normaal kom je daar zonder een goede uitleg niet weg ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, nou uitgebreid!! Hij denkt met je mee, en die man heeft een partij kennis! Heb nog een zuigerverentang van hem mogen lenen, en uiteraard weer een tijdje staan praten. Echt zo'n voorbeeld dat je respect en geinteresseerd moet zijn voor de oude rotten in het vak! Die mensen zijn zo gek nog niet!
|
||||
|
||||
KLAAAAR!! op wat losse delen na. Nog even een setje wielen gehaald voor 2014. Hart wordt miss goud, maar dat is nog een twijfelpuntje
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! Last edited by EelcoB : 04-11-2013 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Eelco velgen staan hem mooi ben benieuwd hoe ze er uit zien in het goud houd het fotoshop topic wel in de gaten
Ben zelf ook nog zwaar aan het twijfelen welke kleur hart ik neem voor mijn MK1
|
||||
|
||||
Motorruimte kleurtje gegeven. Na een paar keer zelf geoefend te hebben alles zelf gespoten.
En het is nog aardig gelukt al zeg ik het zelf!
|
||||
|
||||
Netjes hoor heb ik zelf ook nog wel eens gedaan in het verleden
|
||||
|
||||
Bodem ontdaan van vliegroest, behandeld, en getectyleerd.
Ook gelijk mijn nieuwe uitlaat gepast. (goedkoop overgenomen van maatje) RVS Groep A Supersprint. Hangt b.t.w. nog niet vast. Ben benieuwd hoe dit klinkt op een Tdi! Ook brandstofleidingen vervangen. Van 6 naar 8mm. Pre-fit van de intercooler
|
||||
|
||||
Misschien moet ik maar eens bij jouw komen buurten Eelco ipv jij bij mij
Ziet er allemaal goed uit
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Wauw! Ziet er goed uit!
Vraagje, zou je de totale breedte van jouw intercooler kunnen opmeten en de dikte er van? Ik moet weten of ik weg kom met zo'n maat in m'n scirocco
|
||||
|
||||
Ik zal hem vanavond opmeten en nog wat fotos maken.
Hij past precies tussen de radiateur en het front. De radiateur zit dus in de orriginele ophang punten. In wat voor scirocco komt hij Kwaroks? @style, dat mag altijd. Maar ik kom wel langsrijden over een paar weken. Haha. Edit: maten intercooler: Dikte: 65 mm Totale breedte x hoogte: 645 x 155 mm Diameter aansluitingen: 60mm Merk is toyosport. Is uit een set voor leon cupra
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! Last edited by EelcoB : 26-11-2013 at 23:19. |