![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() 1.8 motor ombouwen golf'82
Beste , Ben bezig met een volledige restauratie van een golf uit '82 Om u een idee te geven , alles ligt bloot tot op de kas . Origineel ligt er een 1.5 JB motor in . Graag zou ik toch een klein beetje meer vermogen hebben . Het is de bedoeling voor een dagelijkse autokeuring te gaan , ben woonachtig in belgie . Vrees er enkel een beetje voor om een 1.8 gti motor in te bouwen , ivm met de injectie ect ... dit zullen ze waarschijnlijk wel zien in de autokeuring. Dus dacht ik aan een golf 2 " gewone carb " 90 pk 1.8 motor?? Iemand een beter idee , laat maar komen ... Alle raad is welkom ! |
#2
|
|||
|
|||
![]() ik weet niet hoe streng ze kijken in belgie maar 1.8 staat groot achter op het onderblok. anders moet je ff slijpen
![]()
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat uitslijpen is geen probleem ![]() Het verschil tussen een 1.5 & 1.8 90 pk zullen ze niet zien . Een gti zit je al opnieuw met injectie enzo , dat zullen ze denk ik wel zien. Kun je nog wat sleutelen om 100 pk uit een 1.8 op carb uit te halen ?? |
#4
|
|||
|
|||
![]() ja hoor dat is wel mogelijk, kop bewerken, spaghettie??? als dat mag in belgie andere carb er op. nokkenas eventueel.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Wat ik zou doen (ben ook belg
![]() ![]() ![]() |