|
||||
|
||||
Jetta1 op de sloop
Jongens, ik was bij Sloperij Jan Pronk in t Rijpje bij Schagen. Er ligt daar een Jetta 1 die er nog redelijk uitziet.
Hij was nog redelijk compleet zo te zien. Doe er je voordeel mee. Succes. |
|
|||
|
|||
En nog een witte 4-deurs Jetta I gezien bij Sloperij Kralingen in Rotterdam, zonder (diesel)blok, maar met een net blauw interieur (ik denk balear) en dashboard.
|
|
||||
|
||||
@johanV wanneer heb je die jetta gezien?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
blauwe Golf 2 Tour (meegespoten helften op de dunne bumpers) bij sloperij gebr. Maris in groningen.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Een vw k70 van Bebberen Rijswijk
|
|
|||
|
|||
Supernette golf2 bij Pater in Kampen. Geen id wat voor een, zal zsm ff foto doen. Ff snel gekeken, maar hij lijkt wel nieuw. Alleen achterbumper ontbreekt.
|
|||
|
|||
Quote:
Meer info? Ik hou alle opties open voor mijn gestolen, blauwe, Tour namelijk |
|
||||
|
||||
2013
|
|||
|
|||
Wakker blijven Tjaap.
|
|
||||
|
||||
Ik zag ent bij Akkie Stomphorst een redelijk jonge kever op het demontageterrein. Tevens een golf 1 cabrio en een nog redelijk complete 5drs golf 1, diesel.
|
|||
|
|||
ik buiten net een dikke golf 4 gti 20 v turbo met leer xenon en een schroefset
|
||||
|
||||
Nieuw leven voor dit topic?!?
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
|||
|
|||
3x een golf 2 bij Hans autodemontage, Amsterdam.
2 x een een oud model 4 deurs, en een nieuw model diesel 1991. En nee, voor de 7 lamellen grill hoef je niet te gaan, die heb ik al 10,- euro overigens. Rooie ben ernaast heeft 5 golf 1 cabrio modellen staan. Ik heb alleen de usa cabrio middenconsole meegenomen met de extra meters. |
|
|||
|
|||
Heren (en dames),
Bij JOCA-parts in Kerkrade staat een getjoende Audi A3.. met een rare voorbumper en alles... Maar!! in die Audi ligt een 20VT motor, en dat is zo ene waar jullie van houden, met een mechanisch bediende gasklep! Ik heb geen idee wat er mis is met de auto, maar het inlaatspruitstukje met gasklep kan vast iemand gebruiken |