|
|||
|
|||
Polo coupe '91 onderdelen
Hallo,
Hierbij verkoop ik het volledige interieur + wat plaat- en raamwerk. Over de prijzen valt nog te praten ivm de staat van de onderdelen; sommige zijn perfect, andere niet Alle veiligheidsgordels: 20 euro Achterbank ( met 3 kleine brandgaten ): 10 euro De 2 ijzeren strips onder bij de deur: 12 euro passagiersstoel: 15 euro Het kapje dat over de krik moet: gratis bij een aankoop 2 handgrepen: 5 euro Vergrendelingshaken van de achterbank: 5 euro richtingaanwijzer/ruitenwisserschakelaar: 20 euro zonneklep passagier ( die van de bestuurder is kapot ): 5 euro buitenspiegels ( de rechtse heeft geen glas meer ): 15 euro handgrepen van de deuren ( binnen ): 5 euro hoedenplank met speakergaten: 10 euro *Voor 25 euro krijg je de hoedenplank en 2 passende speakers van 180 watt bij! Deurpanelen voor en achter: 15 euro Plastic kappen naast de hoedenplank: 10 euro Middenconsole/onderste deel van dashboard: 10 euro Kofferklep: 35 euro rubberen strips tegen het dak: 10 euro koplampen: 15 euro achterlichten: 15 euro grille: 20 euro Voorbumper: 30 euro achterbumper: 30 euro De 2 bumpers samen: 50 euro spatborden links en rechts: 15 per stuk, 25 voor samen Uitlaatsierstuk van PILOT: 10 euro Ruiten ( exclusief kofferbakraam ) 7 euro per stuk, 30 voor alles ALLE GENOEMDE ONDERDELEN MOGEN SAMEN VOOR 300 EURO WEG Als er onderdelen zijn die u zoekt maar niet in de lijst staan, mag het altijd gevraagd worden, maar ik verkoop GEEN onderdelen van de motor of de ophanging. U kunt altijd foto's vragen van bepaalde onderdelen Mijn woonplaats is Overpelt (BE) Dat ligt net over de grens bij Valkenswaard. Mvg, Nick Last edited by wickkie : 27-09-2013 at 22:16. Reason: Locatie en foto's toevoegen |
|
||||
|
||||
Locatie verplicht