#41
|
|||
|
|||
hoos stationair
Hallo fooks
Heb een pierburg 2e2 cab die op 1700 toeren loopt en nu weet ik niet hoe we het toeren tal naar onder kunnen krijgen .Heb al via verschillende sites het een en ander wat beschreven stond geprobeerd waar onder: wasvloeistof element oke, starterdeksel oke ,alle,slangetjes gecontroleerd op vacuum lekken oke. Stionair sproeier oke. Wie kan me verder helpen. Groet Swaam |
#42
|
|||
|
|||
Heb je al naar je thermotijdcontact gekeken,(dat zwarte potje links achteraan waarnaar een stekker en 2 vacuums gaan) ik had net hetzelfde voor en toen bleek dat er 1 electrisch kabeltje was doorgesleten, waardoor het klepje niet meer functioneerde en hij de eerste minuten tegen 1600 toeren bleef draaien. Ook kan je eens de vacuumslangetjes daarrond checken en zonodig vervangen.
Grtn Bart |
#43
|
|||
|
|||
Je inbox is vol
Wou je even een pm versturen met wat info over een revisie, Kosten, woonplaats e.d.
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#44
|
|||
|
|||
Weet ik, dank je... Mijn hoofd en agenda ook!!
|
#45
|
|||
|
|||
Haha ja er zijn dan ook niet veel mensen die kunnen wat jij kan.
Ik wacht mn beurt wel netjes af tot je wat meer tijd hebt
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#46
|
|||
|
|||
Hey man
Ik rij zelf met een jetta mk2 1.3 met een pierburg 2e3 als ik mij niet vergis. Nu wat kost die om mij carbu te reviseren? Hoelang ben ik hem kwijt? Of is dit op ruil basis? Oja vanwaar bent u? Ik ben zelf van antwerpen Ik doe het op deze manier want je inbox zit vol. Hoor het wel van je via pm |
#47
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb exact hetzelfde als "Bahn Fuhrer" ! Ook van antwerpen.. pm me! Auto heeft 118000 km gelopen, en heeft 15 jaar in een garage gestaan.. draait rilanti koud perfect.. vanaf hij warm loopt blijft hij enkel nog draaien als ik aardig wat op het gas ga staan |
#48
|
|||
|
|||
hey ook een pierburg 2e2 die revisie moet. Is dit nog mogelijk?
gr Michael
__________________
Passat 3B 2.3 V5 (1999) |
#49
|
|||
|
|||
Inbox weer leeg...
|
#50
|
|||
|
|||
Je hebt pm
__________________
Passat 3B 2.3 V5 (1999) |
#51
|
|||
|
|||
Mijn 2E2 kan ook wel een afstelling/revisie gebruiken. Het betreft een DT-motor in een Audi 80 B2, die vooral stationair slecht loopt. Kun je mij een prijsopgaaf en woonplaats PM-en?
|
#52
|
|||
|
|||
.
__________________
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF Last edited by gizmo98 : 18-11-2013 at 10:51. |
#53
|
|||
|
|||
Heb je mail gestuurd
alvast bedankt voor je reactie betreft mk2 1984 1600 ez 2e2e volgens mij
__________________
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF |
#54
|
|||
|
|||
Doe je nog steeds revisies van de pierburg carbs? Heb een 2e op mijn golf mk2 84'er met 1.6EZ 3-traps automaat!
|
#55
|
|||
|
|||
@dragon
doe je nog steeds aan revisies ? Ik heb een golf 1 cabrio motorcode EX wat zou revisie,afstellen en plaatsen van een pierburg 2e2 mogen kosten ? Zou je mij een prijsopgaaf en woonplaats kunnen pm ? |
#56
|
|||
|
|||
Ik doe nog wel revisies idd, zie pm
|
#57
|
|||
|
|||
Quote:
Zelfde hier voor een 1.6 EZ Automaat, onsteking wil je dan meteen afstellen of? Zie graag een prijsje voorbij komen? |
#58
|
|||
|
|||
Tot op heden nog niks gehoord, vervangen van alle vacuumslangen, benzineleiding en luchtfilter deed al veel goed. Van de week olie, oliefilter en bougies vervangen, nieuwe benzinefilter heb ik er nu ook al tussen. Maar vind hem nog steeds niet mooi lopen, verder krijgen ik de carb niet mooi aangesloten (nieuwe voetpakking sluit niet mooi af).
|
#59
|
|||
|
|||
Tot op heden nog niks gehoord, vervangen van alle vacuumslangen, benzineleiding en luchtfilter deed al veel goed. Van de week olie, oliefilter en bougies vervangen, nieuwe benzinefilter heb ik er nu ook al tussen. Maar vind hem nog steeds niet mooi lopen, verder krijgen ik de carb niet mooi aangesloten (nieuwe voetpakking sluit niet mooi af).
|
#60
|
||||
|
||||
Helaas reageert Igor niet meer. Ik heb hier een Pierburg 2E die het heel slecht doet. Stationair is helemaal niks en bij een flinke dot gas wil het wel eens gebeuren dat de motor helemaal afslaat. Na een paar minuten start deze dan pas weer.
|