|
||||
|
||||
Kutzondag
Twas me nun zondag
Op weg naar the BARN was er nun misselijken mie zennen Vito die het nodig vond om hem tegen mijnen NOTCH te zetten. Mie de NOTCH valt het mee. Wielrandkast, en achterste bumper. Dien Vito zat goed in elkaar. zijkant vooraan. Het leven is een strijd Ma goed, op de barn aangekomen lekker met 20 graden in de 1961-er RAG TOP gestapt, om naar de Muco dag te rijden. Onderweg begon het al met het draaien op 3 cilinders. Toen ik op de expressweg effe moest afremmen voor een vrachtwagenchauffeur die een andere vrachtwagenchauffeur het leven zuur wilde maken voelde ik bar weinig remdruk. Toen ik besloot om effe poolshoogte te gaan nemen op de vluchtstrook en daarvoor wilde remmen bleek dit dus niet te gaan. GEEN REMMEN. Kortom tegen 5 km per uur over de vluchtstrook terug naar huis. GEEN MUCO dag voor mij. G*dv*mme Dus toch maar naar de communie van men neefke geweest. Was gezellig, maar was wel weer te laat. Dusse ik ben door gereden, en op de terugweg gezellig naast men dochterke op de achterbank gezongen Vanochtend stapte ik in mijn mama haar Golfke. Ik startte hem reed weg, pleurde de lesten demper dervanonder.
|
||||
|
||||
ja don, je hebt van die dagen, dan moet je op bed blijven liggen, ben wel beneiuwd naar die ragtop. zal vast wel te koop staan?? :biggrin:
je kan het ook weer positief zien, - uit test één bleek een Volkswagen steviger te zijn als een Mercedes, Dus hij is nog hard. :p - Bij punt 2 was het positieve dat je remmen dan ook weer niet zo hard slijten. - Punt 3 je toch weer gezellig de familie heb gezien. - punt 4 je zo een dik geluid uit je auto kreeg. succes weer met het allemaal fixen ervan.. :biggrin:
|
||||
|
||||
Whahahahaha OPTIMIST
|
||||
|
||||
hm... valt wel in de categorie kutzondag ja...
|
||||
|
||||
he wat zeg je,, Tjakkaaaaaaaaaa.
Boem knal daar was tie al.. :biggrin:
|
||||
|
||||
Eeen dag om weer gauw te vergeten!!!
Een geluk dat het nog lekker weer was!