![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen van de Trunksociety, en andere lezers.
op de website van de trunksociety (www.trunksociety.com) staat sinds vorige week een nieuwe site, met onder andere een forum. wil je een gebruikersnaam voor dit forum, wat als het goed is internationaal wordt en over jettaas, passats en andere sedans gaat. stuur mij dan een pb met je gewenste gebruikersnaam echte naam en email adres. Het is niet de bedoeling dat we een concurrerend forum worden, maar meer een verzamelplaats voor Sedan liefhebbers uit de hele wereld. Ik hoop op veel reacties... groeten, Berend webmaster of www.trunksociety.com
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 08:34. |
|
||||
|
||||
![]() I am MEMBER!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met FireFox draait de site niet al te best. Verder ziet het er leuk uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Site is zeker erg gaaf! Ziet er heel goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als iemand een idee heeft waar het aan ligt...hou ik me aanbevolen... de site is trouwens ff offline ik ben aan het uitzoeken waar het aan ligt....
|
||||
|
||||
![]() site is weer online, was een server probleempje, hij is nog een beetje instabiel, maar das gewoon wennen, en een keertje opnieuw inloggen, zal wel niet veel beter worden, maar het werkt in ieder geval...
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit Berend!
erg opgeknapt. mag ik als niet 'trunk-rijder' ook een account? zo ja, dan neem ik wel even contact met je op.
|
||||
|
||||
![]() PB'ed :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() got pb back...
|
||||
|
||||
![]() danku Berend
![]()
|
||||
|
||||
![]() hele mooie site kerel(S)
![]() zal er wel vaker kijken ![]() als trunkdriver ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo ben er ook al geweest, en de eerste plichten als lid gedaan
![]() Moet alleen weer effe wennen aan het schrijven in Engels, das efe geleden. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het loop nog niet echt hard, terwijl er toch meer leden zouden moeten zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() he beste mensen, ff oud topicje omhoog knallen, iedereen die nog niets van zich heeft laten horen, moeten we ff een mail sturen, komt in orde!
site heeft weer een kleine updat ondergaan, zijn wat links bijgekomen en een hoop fotoos toegevoegd! dus check de site nog een keertje! het forum is bezig van de grond te komen, belangrijkste is natuurlijk het show your ass off topic....waar alle leden hun lekkere kontje kunnen laten zien... ik zal mijn eigen ook even toevoegen na de fotosessie van vanavond! www.trunksociety.com
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ligt eruit, de server is niet betaald omdat ze en te duur en te lastig waren dus niet betaald en dus afgesloten.
de backup heb ik hier en zodra ik een goede hosting heb gevonden gaat ie weer online.