|
|||
|
|||
Ik zou ook het liefst alles bewaren, maarja.... Geld he..
Wat te denken van alle bmw e30's die kaalgetrokken op t circuit belanden als driftbakkie. Van jaren 70 auto's wordt de waarde nog wel eens ingezien, maar vooral jaren 80 auto's als scirocco 2, bmw e30, golf2 zijn behoorlijk de klos. En wie ziet er nog wel eens een mooie E kadett? Allemaal de rodeo ingegaan. Jammer.
|
||||
|
||||
Bmw E30, daar zoek ik nog onderdelen van voor m'n Rieger.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een luchtmassa meter en een velg van een e30. Is dat toevallig wat je zocht?
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik zoek staat hier http://www.sciroccoforum.nl/phpbb/v...php?f=16&t=5013 't Schijnt dat die oa ook op dat type bmw zitten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je eens naar een algemene meeting gaan ipv een vag meeting. |
|
||||
|
||||
Quote:
een mk1 rocco of golf? Als je met je prijs een beetje hoger gaat zitten en zorgt dat je wagentje iets beter dan gemiddeld is, zal er geen crosser reageren. |
|
|||
|
|||
Scirocco
|
|||
|
|||
Digene waar beide Sciroccos van waren ken ik persoonlijk maar , ze hebben wel flink goed bod gegeven die hij niet kon afstaan er zaten dan ook bijna 5 Scirocco's in onderdelen bij , oa veel plaatwerk en zelfs nieuw origineel plaatwerk
Maar ze crosten zelf ook met veel Scirocco's type1 , en beide auto's waren slapend dus neem aan dat ze de cross in zijn gegaan omdat ze beide slapend kenteken hadden. dus je zou er vanuit kunnen gaan dat ze de cross in beland zijn. Hij had ze ook bewaard , omdat de gti toen nog niet in cross mocht omdat het injectie was. Ze waren beide toen bestemd voor de cross. De ene was echt op de eerste maand dat ie uit kwam in Nederland 1 van de oudste GTI's en helemaal origineel nog. En die andere was al lasklaar.. Maar menigte crosser intressant dat niks , want Scirocco1 is goeie crossauto
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 12-09-2013 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdag/zaterdag stond er in Vught een rode LS te koop. Iemand enig idee waar die naar toe is ? Had voorschade, 1ste eigenaar uit 1928 met iets van 75000 km op de teller.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja hallo ... van 1928 , een vooroorlogse scirocco super
|
||||
|
||||
Quote:
Goed lezen !! Eigenaar uit 1928 !!! |
|
||||
|
||||
Geen idee waar die heen is, was wel een geweldige wagen. Hij staat op alle andere sites nog wel. Ik heb z'n nummer opgeslagen, zal hem morgen ofzo nog wel eens bellen.
@CAR-POOL: Probeer eens bij de vorige eigenaar van die rocco uit te vragen of hij de huidige eigenaar niet op een of andere manier kan contacteren. Ik wil daar best wel wat moeite is steken. Van deze avond ook nog naar een oettinger wezen kijken, maar bleek er helemaal geen te zijn. Ofschoon toch niet de beloofde 16s. Als iemand nog een breedbouw '76er zoekt, hij is dus nog te koop. Helemaal compleet en voor de liefhebber een prachtig project. Origineel een '76er TS, nu dus met GTO bodykit en een 1.6 EG injectie. Terug naar origineel is geen optie meer, je kunt hem alleen nog gebruikn hoe hij er nu staat met uitbouw. Hij is al helemaal strak, dat is netjes gebeurd. Nog een beetje werk en je kunt hem spuiten. Onder de kap moet het wel nog serieus worden opgekuist. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks voor jou die gto ? Ik weet nog wel een oettinger. |
|
||||
|
||||
Nee, zo'n breedbouw moet ik niks van hebben, maar zat er een oettinger in, dan had ik hem wel genomen. Ik bedoel, een klomp goud in een kartonnen doosje laat je toch ook niet staan?
|