|
|||
|
|||
Ach Hollander word je vanzelf
En Limburger ben je al geweest (Ben Eerst Limburger Geweest) |
|
||||
|
||||
niet veel geen hollanders meer, als ik naar daar rijd loopt het er vol van
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb in jaren ooit drie origineel hollandse scirocco's "in het wild" gezien, meer niet... |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk niet dat durneetje het op de scirocco's had , respect man dat je dit terug leven in blaast maar wat ben ik blij dat mijn 80er in iets beter staat is :p wat is de staat van die 74er ?
|
||||
|
||||
Nee, hij had het niet over rocco's, maar wou het toch ff kwijt....
De '74er is in, relatief gezien, goede staat. Hij is sinds rond 1980 gestald in een Frans schuurtje, echter niet honderd procent droog. Hij heeft dus wel degelijk roest, maar zoals aan de bovenstaande foto van het binnenscherm wel te zien valt, is het over het algemeen zeker niet slecht. Er zijn wel wat stukken, zoals de reservewielkuip die vol met water heeft gestaan, of het hoekje achter het bumperhoekje dat een paaltje van heeeeeel kortbij heeft gezien, die wel echt rot zijn. Hij is zo goed als compleet, een aantal delen die missen zijn, zijn wel weer meteen heel moeilijke delen. Deurkaarten bijvoorbeeld... |
|
||||
|
||||
Quote:
Was mijn frans beter geweest , wilde ik gerust een langs gaan bij die kerel ( ik woon op 20km van de frans grens .) maar mijn frans s*ckt :p ik hoop dat je hem kan gaan halen . ik vind persoonlijk dat je in nederland veel makkelijker scirocco's vindt dan hier in belgië . toen ik mijn scirocco kocht , stonder er 5 Scirocco 1 te koop in nederland . en slecht 1 in belgië . hier komen ze heel zelden op de markt .
|
||||
|
||||
Ik heb er hier anders toch ook nog niet zoveel gezien, in verhouding met de golf 1 bijvoorbeeld. En wat je ziet is negen van de tien keer bocht. Met die rocco's is dat nog tien keer zo erg, ze worden allemaal verbeund bijna...
|
|
||||
|
||||
oh, en ik ook hoop dat ik de 74'er mag gaan halen! ik wacht in spanning af, de volgende mail is het ja of nee woord...
|
|
||||
|
||||
beter, ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Spannend!
Weer een mooi project erbij dan. Volgens mij kan jij je tot ergens 2030 wel vermaken, ofniet
|
||||
|
||||
2030? Ik denk dat ik 3020 wel zou kunnen halen, alleen haal ik dat zelf net ff niet meer ben ik bang...
|
|
|||
|
|||
Sja ik vind het niet jammer, ik ben gewoon heel blij dat ik een vroege rocco heb in de kleur die ik het liefst zie (zelfde groen als die op de foto) die nog een zeer goede basis heeft voor restauratie
Jij hebt binnenkort een franse, die zullen ook in frankrijk zeldzaam zijn |
|
||||
|
||||
Khad het idd niet over roco's, kon het niet laten :P:P
Verder begrijp ik wel wat scirocoo 1600 bedoelt, ook voor golf onderdelen ga je meer resultaat hebben bij julliz, zeker de oudere modelen, Verder weet ik nog een staan, weet niet welk jaar dus laat eens weten als je de 74 hebt wat er tekort van is dan bekijk ik het wel eens voor je |
|
|||
|
|||
lekker bezig man . heerlijk om dit te zien
houden zo en nooit weg doen
|
||||
|
||||
Quote:
welke weet je nog staan ? als ik het niet verkeerd voor heb bij je van in mijn streek ( kortemark ofzo ? )
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat er nog wel enkele her en der verstopt staan in de boerenschuur, Rick. |
|
||||
|
||||
Quote:
jup ik ben idd van kortemark, bij oud ijzer Desender in merkem staan er wel nog maar zij crossen daar ook mee, maar weet nog een rotte staan ook 180 km van thuis, met chroom wel maar bouwjaar en/of hij hem wegdoet weet ik niet, Last edited by durneet : 10-09-2013 at 19:29. |
|
||||
|
||||
hmmm, toch eens achtereen gaan dan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben van langemark en desender ken ik goed jij hebt het vast over die rotte gifgroene waar hij nog 1000€ voor wilt :p , zij crossen niet met scirocco's hoor maar met honda civic en crx . ik denk dat ze er een stuk of 3/4 staan hebben .
|
||||
|
||||
al meer nieuws over die franse scirocco ?