|
|||
|
|||
RiK1200RS
Hallo!
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Rik, 30 jaar en afkomstig uit Noord Holland. Sinds het behalen van mijn rijbewijs eigenlijk altijd in aanraking geweest met de Volkswagen. Tot zover hebben de volgende modellen de revue gepasseerd: Golf 1, Golf 1 Cabrio (2x), Scirocco (MK2 3x) en de Corrado G60. Tevens nog een aantal andere auto's gehad en momenteel een lease-auto (helaas een C3). Sinds gister de trotse eigenaar geworden van een Golf MK2, uit 1989. Ik ben de 2e eigenaar en hij heeft er ondertussen een goede 250.xxx kilometer op staan. Bij het zien van de auto, eigenlijk op slag verkocht. Toen er een inspectie rondje om de auto werd gelopen, heb ik eigenlijk maar 2 rare plekjes gevonden, die nog eens goed te verhelpen zijn ook. De vorige eigenaar had hem 24 jaar geleden nieuw gekocht en hem eigenlijk altijd dealer onderhouden. Wegens het niet meer goedgekeurd zijn voor zijn rijbewijs, ging de Golf in de verkoop. En voor een schappelijke prijs is hij gewisseld van eigenaar. Aan het einde van de middag ging ik met een Golf en een pak aan onderhoudshistorie op terug naar huis. De komende dagen (waar is de vakantie anders voor) staan gepland voor een grote beurt (tik die ik heb als ik een andere auto koop) en het grondig wassen en poetsen van de Golf. Foto's volgen! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welkom . Leuke aanwinst , vooral van de eerste eigenaar