|
||||
|
||||
Ajaaaa. Kzie nu ook pmmekes staan.
Komt goed Tjaap. Ik reageer er niet op hee. Dat heeft VA al gedaan. @ Rico. WAREMPEL, EEN ONGELEZEN PM
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmmmmm, zonder adres kan ik m ook niet in de bus douwen !? Kom m anders maar een keer oppikken volgende week als je in de buurt bent (heb alleen de thuistap al weer in moeten leveren, dus dat word een flessie :p )
|
||||
|
||||
Heren heren !!
Persoonlijke meningsverschillen graag via een PM of mail ... En Don : om eerlijk te zijn vind ik een ledenwerfactie op een forum niet kies . Geen idee waarom ik dat niet vind .. soort clubje in clubje . Maar dat is mijn mening op een persoonlijke titel . Had ik op elk ander forum ook gehad .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, niet echt de juiste manier om je frustraties te uiten. Als je het dan al zo publiekelijk wilt doen, start dan een eigen thread. Dan kan ik er tenminste nog voor kiezen om het (niet)te lezen. Quote ff aangepast. Wel zo netjes. Last edited by Oskar : 22-04-2005 at 19:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hm, je hebt gelijk, ik heb het verwijderd! |
|
||||
|
||||
@Rico, Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr TE LAAT.
@ Gert, Je hebt ook wel gelijk hoor, maar voor dat er hier reacties over zullen gaan komen wil ik kwijt, Dat wij niet de bedoeling hebben om een competitie aan te gaan met de andere clubs. Zeer zeker niet. Ik ben persoonlijk ook lid van 8 clubs. Hoe meer clubs, hoe meer meetings. Dus hoe meer VW vrienden. En VW boekskes natuurlijk. Om over den ambiance nog maar te zwijgen Dus het is niet de bedoeling ''OF'' maar wel ''EN''
|
||||
|
||||
Ik weet dat je het meent Rico. Het is enkel en alleen zo zonde dat dit verschenen is. Zeker te weten wat er voor je is gedaan. Dan heb ik het zeker niet over mij alleen.
Het kwam over als een vorm van ondankbaarheid. iets wat voor mij een taboe is. Dan kom je klagen..... Antwoord ik met een paar feiten, is heel dat bericht gelijk verdwenen omdat je weet dat ik gelijk heb. Ik vind het een voorbarige, misgunnende reactie laat me dat goed verstaan, maar voor mij had hij absoluut niet weggemoeten.