|
|||
|
|||
Kan aan mij liggen maar het verhaal is zo vaag!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zegt niks.
|
||||
|
||||
Idd ip adres zegt niets ik kan een programmatje draaien op mijn pc zodat je een heel ander ipadres van me krijgt.
Als je echt slecht wil zijn dan weet je de mazen in de wet wel, en ook wel hoe je je zo goed mogelijk anoniem kunt maken. Snap uberhaupt niet dat sommige mensen zo kunnen leven. Ik zou er niet van kunnen slapen als ik altijd over mijn schouder zou moeten kijken. Maar sommige mensen hebben toch een plaat voor de kop en hebben overal dikke schijt aan
|
|||
|
|||
hoi ik heb de wagen en rijd goed
maar bevald zo goed dat ik naar een ander opzoek ben met een g60 er in ben bezig meet een maar moet eerst mijn golf kwijt gr kevin ps klopt het dat er rare teksten in staan in verschilende talen? |
|
||||
|
||||
Quote:
I don't get it... |
|
|||
|
|||
Quote:
Uhm.... Dafuq? |
|
||||
|
||||
Vreemd topic dit..
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha held
|
||||
|
||||
Quote:
ja volgens mij klopt dat wel want de meeste schreven in chinees en arabisch. Vandaar ook dat je het advies van mensen niet kon lezen. 但你的高尔夫现在应该走了吗?然而,被许诺了然后你得到的东西了吗? |
|
||||
|
||||
Heb je die nagezonden spullen nou al gekregen?
|
||||
|
||||
daar zal hij wel ja op zeggen denk ik...maar wij weten wel beter..
|
|||
|
|||
Hij is er weer wou z'n cabrio inruilen op mijn golf 1 kas.
|
|
||||
|
||||
meteen doen denk!
|
|
|||
|
|||
Laatst nog voor zijn huis gereden het huis gevonden maar staan geen autos voor thuis
|
|
|||
|
|||
hoi als jullie nog spullen willen hallen daar moet je snel zijn het word teheet onder zijn voeten hij gaat vluchten naar het buitenland en zou het bedrijf hebben verkocht
heb aardig lopen zeuren en word hem teveel en begint tedrijgen en dat soort dingen heb helaas niet de spullen gekregen maar heb de golf ingerolen voor een ander exenplaar een gestrand project wat af gemaakt moet worden ga hem van de week ophalen met nieuwe apk en goede remmen (kapotte hoofdremcilinder) en dan maar afbouwen want deze is al gespoten. en compleet en heeellll veel exstra onderdelen past bijna niet mee in de golf http://link.marktplaats.nl/699150492 deze is het. gr kevin |
|
||||
|
||||
Kevin, sterkte!
|
|
||||
|
||||
geen sterkte, gewoon minder dom doen.
|
|||
|
|||
Waar gaat dit over ? ..... De buurman van Miquel ?
|