|
||||
|
||||
Quote:
Blijft toch een hele mooie kleur..... |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
rick er zijn grensen haha,
dat gaat hard in die lupo 4.2 audi.... damn passen en meten omdat in te bouwen |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat die Twin-V6 Lupo al gek was ....
|
||||
|
||||
Die twin heeft hier een project topic
|
|||
|
|||
Quote:
Meer foto's Wat heb ik de Lupo toch altijd onderschat |
|
|||
|
|||
Eco stance |
|
||||
|
||||
Ik vind 'm geslaagd
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
'Murica
|
||||
|
||||
Op een LT....
|
||||
|
||||
...die rechts gestuurd is.
|
||||
|
||||
Ah. Idd. Dan weet ik wel van wie die zijn.
|
||||
|
||||
very special
|
|
||||
|
||||
vraag me trouwens wel af hoe dat zit want ik lees overal dat je die lupos helemaal niet kunt exporteren naar america, mischien dat die daaorm ook wel op die LT staat in plaats van zelf rijdt
|
|
||||
|
||||
Ik gok dat hij van Orchid euro is. Dat is een Engelsman die al heel veel spul in Amerika op de weg heeft gezet waarvan iedereen zei dat het niet kon.
Of deze een kenteken heeft weet ik niet. De LT zal ouder zijn dan 25 dus dat kan. Verder heeft hij nog een 6N variant maar die reed in IJsland op een Amerikaanse basis dus die had al een kenteken en hij heeft een Crafter maar dat is eigenlijk een Freightliner met Europees plaatwerk.
|
||||
|
||||
Klopt is inderdaad van Orchid Euro.
Hij importeerd veel spul uit Europa. Wil je als Amerikaan een RHD ombouw? Klop dan bij hem aan. Als ik zijn topic op VWvortex mag geloven is die Polo Variant als "overschot" vrij gekomen en heeft nog maar vrij weinig kilometers achter de rug. Feit is dat, zoals Jaap al vertelde, je in Amerika een auto legaal kan invoeren als die 25-jaar of ouder is. Vóór die tijd moet de auto voldoen aan allerlei wetten en toestanden. Wil je dat in Canada doen, dan kan je al een jonger exemplaar importeren. Daar geld de regel van 15-jaar. Maar kan mij niet heugen dat het een Crafter was. Volgens mij een tweede generatie LT.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 15-01-2014 at 00:48. |
|
||||
|
||||
Als iemand nog een nette, goed onderhouden 3L heeft staan, liefst metallic, dan hoor ik het graag. Ze worden betaalbaar maar er zitten wel veel schimmig geïmporteerde onduidelijke exemplaren tussen.
|