|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd Gooi daar voor zijn dit soort topics........ of ben je al aan het rijden
|
||||
|
||||
Quote:
Hey. ja 2e. ecu. plus ondstekings dele kboom aanpasingen . nu vonkt i wel. . gaat via halvoeler ipv krukas sensor . |
|
||||
|
||||
Quote:
Rij nog niet peter ma duurd niet lang. . gasklep en wat andere dinge. moet ik verbouwe op aba inlaat spruitstuk. komt goed. heb vonk en benz. . |
|
||||
|
||||
Goed om te horen man hopelijk krijg ik mijn inlaat ook snel kunnen we deze zomer misschien nog samen toeren
|
||||
|
||||
Quote:
klinkt goed peter nu moet ik koude start etcc nog op deze inlaat zien te krijge ,, laat ik effe iemand doen even pijpje oplassen . dan moet het goed zijn zometeen ,, en nog ondsteking zoeken allemaal met 1 uitsparing ipv van 4 ,, zijn er genoeg maar ook weer verschil in dikku en dunne ass. maar komt wel goed ..deze week moet hij keertje stationeer kunne lope |
|
||||
|
||||
Klopt ik heb ook zo'n ontsteking met 1 uit sparring volgens mij komt deze ook van een 2E
|
||||
|
||||
Quote:
eerstu 2e volges mij met 4 uitsparinge peter .. latere met 1 ivm krukas sensor . |
|
||||
|
||||
Zou kunnen ergens in mijn topic heb ik de originele nr's staan van de ontstekingen
|
||||
|
||||
goed nieuws dit weekend dus
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probere |