|
||||
|
||||
Tnx jongens.
De rode grill-lijstjes en wielkastverbreders zitten er inmiddels ook op. Evenals nog een 'it-was-acceptable-in-the-80's' tuning item; Last edited by Skeez : 30-06-2013 at 01:18. |
|
|||
|
|||
Het wordt maar mooier en mooier!!
Wat ik je vragen wou; hoe heb je de a-stijl kappen er stevig op gemonteerd? Ik heb hier nog 2 die op mijn cabrio moeten maar die rolletjes kit dat er fabrieks af Op zit plakt allang niet meer. En het onder het raamrubber schuiven zal Ook nog wel wat tijd in beslag nemen Gr. Dennis
|
||||
|
||||
Word wel steeds gaver.
|
||||
|
||||
Quote:
Het is inderdaad even een gepruts om ze on het raamrubber te schuiven, maar zo horen ze wel te zitten; geklemd tussen het raamrubber en het watergootje. Volgens mij blijven ze dan wel zitten, eventueel zou je er nieuwe kit tussen kunnen doen voor de zekerheid. |
|
||||
|
||||
Zondag even wezen kijken bij VWFanatics
|
|
||||
|
||||
Nieuwe knipperlichten en nieuwe GTI spoiler gemonteerd. Helaas gisteravond stil komen te staan. Het was even zoeken, maar uiteindelijk bleek het valse lucht te zijn door een scheurtje in het rubber. Na wat ducktape konden we weer verder.
|
|
||||
|
||||
Dat is ook wel weer de charme van zo'n auto.
Welke moderne auto fix je tegenwoordig nog met ducktape ??
|
||||
|
||||
Super mooi bakkie zeg! Ben ook bezig met een golf 1 1.8 16v, maar dan een PL met KR kop en inlaat. Houd hem heel! succes verders
|
||||
|
||||
Tnx!
Heb een Power Rohr van redbull gekocht, maar lijkt niet te passen op mijn blok Ondertussen ben ik op zoek naar een aanzuigbuisrubber zonder scheurtjes. Kan iemand mij verder helpen? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116882 Last edited by Skeez : 29-09-2013 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Dat is het nadeel van een golf 2 inlaat tov scirocco 16v het is nogal krap past niet echt lekker.
|
||||
|
||||
Inmiddels zit de (andere) Powerrohr erop. De afgelopen weken de Golf rondom bijgewerkt en interieur met droogijs gereinigd. Tevens op de achterklep het gat van de ruitenwisser dichtgemaakt en de GTI raamsticker geplakt.
Last edited by Skeez : 29-09-2013 at 20:31. |
|
||||
|
||||
Coole koets!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Nog even in Photoshop zitten kloten; |
|
||||
|
||||
golf ziet er goed uit !
De OZ velgen stonden in mijn ogen ook niet slecht. Waar heb je die luchtinlaten nog vandaag op de kapoo, was dat echt een item voor een Golf 1 ? Vet
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Vond de 16" OZ velgen wat te groot, modern en racy. Heb er nu 15" Artec S1 Edition onder zitten. De luchthapper heb ik via Marktplaats gekocht. Kwam van een Golf 1 af. Weet niet van welk merk het is, maar je komt dit model niet vaak tegen. |
|
||||
|
||||
Wat een prachtplaat
|
||||
|
||||
Bezig met de winterset: origineel GTI staal (5,5Jx13)
Maar mis nog één 5,5J velg, wie kan mij daar aan helpen?!? |
|
|||
|
|||
Erg smaakvol Golfje! Benieuwd hoe het wordt met de wintersloffen.
|
||||
|
||||
Inmiddels een vierde wiel gevonden en de winterset gemonteerd.
Fijne dagen allemaal! |
|
|||
|
|||
Staat m super die ori staaltjes
|