![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() We dachten vandaag dus ff de wob te starten... zonder succes :frown:
Brandstofpomprelais blijft zoemen en tikken, duidelijk een massaprobleem volgens Ron.... Nu hebben we de massastrip in de zekeringenkast direct aangesloten op de massa van de accu maar geen resultaat. Nu wil ik dus de bedrading nalopen alleen welke draden sturen het relais (67 dus) aan ? Dan slaat de startmotor over.... krans dus niet helemaal lekker bedenk ik me net ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#2
|
|||
|
|||
![]() Type injectie?? Het HOEFT namelijk geen massaprobleem te zijn, er zijn bij sommige typen injecties ook een aantal aansluitingen die o.a een signaal afgeven als de motor loopt. Loszittende verbinding daar geeft de zelfde symptomen
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Digifant 1... aangesloten op een oud model zekeringenkast van een 16V
![]() Relais 67, zou gelijk moeten zijn aan relais 80 wat voorgeschreven word. Diegene die het voorschrijft zegt dit zelf ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#4
|
||||
|
||||
![]() Heb je al eens andere relais geprobeerd? Het relais word toch gestuurd door je brandstof regelaar/chip en/of je contact? correct me if I'm wrong
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Digi 1 heeft een gestuurde massa vanaf de computer naar het relais, een dun grijs draadje.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#6
|
||||
|
||||
![]() problem solved bij Ron21... heb de kabelboom maar naar hem gebracht
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |