|
||||
|
||||
Gepolijste dynamo golf g60
Ben op zoek naar een gepolijste dynamo voor een golf G60.....
Noem je prijs! Heb eventueel ook interesse in een gewone dynamo, kan ik anders wel laten polijsten, maar toch gaat mijn voorkeur naar een gepolijste! |
|
|||
|
|||
...gereviseerde dynamo 130 euro, zit opzich al strak in z'n jasje maar ja jij moet natuurlijk weer gepolijst...
mijn dynamo overleed maandje terug en betaalde 130 euries voor een gereviseerde.... let me know |
|
||||
|
||||
Owh dat valt ook nog best wel mee, tja ik mot weer een gepolijste
omdat ik van het weekend een gepolijst spruitstuk heb gekocht (met dank aan peter!!!!!!!!) En ja, alles gepolijst staat wat netter dan de ene helft wel en de andere helft niet, ik hou het iig in mijn achterhoofd!! |
|
||||
|
||||
Sabien dan vraag je toch aan peter of ie dat eens voor je wil doen de mijne heeft ie toen ook op een middag gedaan eronderuit polijsten en weer terug
|
||||
|
||||
Dat is ook een optie.....
|
|
|||
|
|||
Of gewoon één kopen die kaduuk is.... gaat toch om de behuizing zet je die later gewoon over.
|
||||
|
||||
kan ook idd maar meestal wordt een dynamo ingerolen voor een gereviseerde althans als je hem niet op de sloop gaat halen of iemand heeft er misschien wel eentje te leen voor je tijdelijk
|
||||
|
||||
Goeie ideeen! Daar kan ik nog eens wat mee!
Denk dat ik maar een gereviseerde haal en die laat polijsten en dan mijn eigen dynamo weer verkoop, ik heb mijn auto namelijk elke dag hard nodig en rijden zonder dynamo gaat zo moeilijk he? |
|
||||
|
||||
ja precies daarom heb ik het toen ook zo geregelt met peter kon ook niet zonder auto
|
||||
|
||||
Als je em HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief aan kijkt, doet ie dat wel
|
|||
|
|||
...werkende dynamo kan je bij dezelfde tent inleveren krijg je misschien nog wel paar eurries korting, dan heb je een perfect werkende dynamo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bedoel ik ook een goede wederdienst moet daar wel tegenoverstaan
|
||||
|
||||
ga je er eigenlijk harder door is de vraag....met die glimmende zooi?
|
|
||||
|
||||
sounds reasonable pik
|
|
||||
|
||||
tja daar kan je niks van zeggen zit zeker een kern van waarheid in + dat je minder weerstand hebt en dus harder zal gaan
|
||||
|
||||
Wat wel ruk is : oppervlakte wordt gladder dus minder warmteafgifte
Tis minimaal maar toch .. levensduur wordt veel korter ... |
|
||||
|
||||
Ach boeiend een ekster kijkt daar niet naar als het maar blinkt
|
||||
|
||||
Moet jullie nog wel even waarschuwen dat je met dit weer (pekel)
je gepolijste onderdelen elke dag schoon moet maken (als je met je auto rijdt ) de kans is aanwezig dat de pekel invreet .dus let op ! |
|
||||
|
||||
Ik let wel op heb gene keus en anders kan je weer geld verdienen