|
|||
|
|||
Snelheids signaal golf vr6
Beste allemaal,
Na het in elkaar lopen van de 2.9 compressor heb ik een andere krachtbron aangeschaft. Deze nieuwe krachtbron gaat worden aangestuurd door een KMS ecu. Nu vraag ik mij af hoe de digitale km-teller wordt aangestuurd. Ik ben bij het klaarmaken van de motorkabelboom een blauwe/witte draad tegen gekomen welke voor het snelheidssignaal dient. Wordt het cluster direct vanuit de sensor aangestuurd? Of wordt het puls signaal van de sensor door de ecu omgezet naar een stroom die het instr.cluster gebruikt om een waarde aan te geven? Mvg, Pim Bonne Dub-Detail |
|
|||
|
|||
direct vanaf je cluster+- en signaal draad zit er op meer niet je km teller heeft niks met je ecu te maken, of je moet nieuw type hebben met dis bobine deze ecu gebruikt wel een km signaal geloof ik. maar je kms doet daar toch niks mee?! als ik het goed heb.
|
|||
|
|||
Hallo Pewi,
Ik ben er al uit. Ik heb een goed schema gevonden en daar kon ik het zo uit afleiden. Mvg, Pim Bonne |
|
|||
|
|||
Mag een slotje op!
|