|
|||
|
|||
Mijn pas gekochte Golf II GTD Special Edition.
Zoals ''beloofd'' zet ik hier de fotos van mijn Golf II GTD zonder Intercooler.
BBS 15'' velgen. zwarte dakhemel, orgineel kuipachtige zetels, Zacht dashboard met een chrome latje. alle standen van de verwarming doen het Last edited by Ludomk2 : 19-11-2013 at 19:15. |
|
|||
|
|||
Leuke auto. Heb het zelfde interieur, ik heb een gti special. Veel plezier met de auto
|
|
||||
|
||||
Deze heeft een dikke naaf. Je oude een dunne.
De dikke is slechts een bus dus met een poulietrekker kan je de bus verwijderen en je oude stuur monteren.
|
|||
|
|||
Quote:
Dankjewel, en is een heel leuke auto met een mooi interieur, iets apparts dan de meeste golfjes die ik vaak zie nogmaals bedankt |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal kijken of dat lukt, want in mijn 1.6d heb ik zo'n stuur veel mooier dan een oldtimer stuurtje, wil hem geen oldtimer look geven dankjewel voor de tip |
|
||||
|
||||
Nee dat klopt dan niet. Dat andere stuur heeft zowiezo een dikke naaf.
Dus als die niet past in je auto is de bus er al afgehaald dus moet je juist een bus toevoegen.
|
|||
|
|||
Quote:
Oh, ik zal morgen kijken, moet nog een en het ander nog doen hierzo.. nogmaals bedankt |
|
||||
|
||||
Zoals het eruit ziet heb je behoorlijk mazzel gehad voor die prijs. Succes!
|
|||
|
|||
Quote:
Hopelijk dat het ook zo blijft, op de carroserie na.. mijn spaargeld helemaal op, nu opnieuw sparen voor de motorkap en rechterflank te herspuiten haha alvast bedankt voor de positieve reacties |
|
||||
|
||||
Is het een oakgreen kleur? Dan heb ik nog wel een nette motorkap voor je
|
|||
|
|||
Quote:
Het is een oak green kleur ja, echt? hoeveel vraag je ervoor? Want met herspuiten ben ik veel meer kwijt. |
|
||||
|
||||
Lijkt mij oak green.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ben 100% zeker |
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een mooi origineel leren stuur liggen uit mijn gti..
Zal hem mooi staan denk ik |
|
|||
|
|||
Quote:
Ziet er echt mooi uit he, dan zo'n oldtimer stuurtje op een GTI of een GTD, die 2 modellen moeten gewoon sportief uitzien (vind ik) Maar zo'n stuur heb ik in mijn 1.6d steken, wil hem eraf doen maar eerst checken of die in de GTD past bedankt Last edited by Ludomk2 : 18-06-2013 at 15:50. |
|
||||
|
||||
Veel plezier en succes ermee!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zit al een anderhalve week in de garage, eerst grondig uitzoeken wat ermee scheelt vooraleer ik naar de apk keuring ga schokdemper rechtsvoor heeft veel meer speling dan de linkse schokdemper. de claxon gaat vanzelf als ik het stuur naar links draai en of als ik kracht op het stuur zet. motorkap moet verwisseld worden naar de originele motorkap. Barstje op de rechtse verstraler. weet niet of dit apk afkeur is. dankjewel Last edited by Ludomk2 : 18-06-2013 at 21:31. |
|
|||
|
|||
Net nog een testritje gemaakt stiekem zonder apk keuringsbewijs etc...
Heerlijk! Auto trekt goed door tot ongeveer 4400rpm dan stopt de turbo zeg maar, want dan voel ik die niet meer trekken. En als ik schakel hoor ik een pfieuw geluidje uit de turbo. Net dat je Need For Speed zit te spelen haha Sprint van 0-100 ging echt wel snel, veel beter dan een normale 1.6d Last edited by Ludomk2 : 19-06-2013 at 13:30. |
|
|||
|
|||
ja, het zijn inderdaad leuke karretjes . Mooi interieur ook!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heel leuke karretjes, alleen jammer dat het natuurlijk veel geld kost om het op te knappen terwijl het geld er bij de meeste niet altijd is, alles op zijn tijd Trouwens dankjewel voor de positieve melding |