|
||||
|
||||
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=_D_vg8gnMms |
|
||||
|
||||
Quote:
Schrijf een boek ik koop het. Ik heb je uitleg volledig gesnapt, en begrijp nu eindelijk hoe het kan dat een gelijkaardige auto zich toch totaal anders kan gedragen op de weg en in bochten. Hoe het komt dat bepaalde auto's snel uitbreken langs achter en dat sommige gewoon eindeloos grip hebben. Dankje! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet het, maar ik had niet verwacht dat je er op dat niveau mee bezig was, goed man!
|
|
|||
|
|||
Wat een project! Eentje om te volgen
|
|
|||
|
|||
Echt super !!!
|
|
||||
|
||||
Ik ben eindelijk begonnen om het schutbord er weer in te zetten, maar is ook weer veel werk. Hierna zal ik ook de tunnel gaan vervangen
Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 18:12. |
|
|||
|
|||
GVD wat lever je toch superwerk, Wilco...
Lijkt me fantastisch om jou te zien bedenken, uitwerken en uiteindelijk fabriceren.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben bang dat de werkelijkheid wat tegen valt Af en toe gaat er eens een hamer door de lucht als het niet wil, en over mijn humeur nog niet gesproken dan Last edited by DutchBuild : 18-06-2013 at 15:28. |
|
||||
|
||||
effe een kleine update. Ik kreeg vandaag een mail dat ik de binnendorpels op kan halen die ze hebben gesneden en gezet. Hier kan ik binnenkort ook weer mee verder.
Weer wat verder met het schutbord: Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 18:13. |
|
||||
|
||||
En weer ben ik druk aan het lassen en slijpen geweest
Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 18:17. |
|
||||
|
||||
Goed bezig!
|
|||
|
|||
ziet er zoals altijd weer supernetjes uit zeg, heel mooi laswerk iedere keer weer
|
|
|||
|
|||
Zien er heel mooi uit wilco die binnenkokers
|
|
||||
|
||||
En weer zijn we een stukje verder
Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 18:19. |
|
||||
|
||||
mooi mooi mooi!!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Pracht werk
|
||||
|
||||
Waarom die gaten in de binnendorpels en later weer ingevuld?
|
||||
|
||||
ik denk om de nieuwe binnendorpel op meerdere plaatsen te kunnen verbinden met de originele binnendorpel voor nog meer stevigheid te krijgen ?
|
|
||||
|
||||
Klopt helemaal
Deze gaten zitten er in om deze nieuwe delen goed vast te kunnen zetten aan de bestaande binnendorpel. Alles is zo gemaakt dat de kooi het dragende gedeelte wordt en de rest van het blik er tussen zit om droog te blijven Ik weet dat het een onoverzichtelijk project is en nog langdradig ook, maar ik moet ergens naar toe werken en daar is dit alles voor nodig. In principe zou een space-frame veel makkelijker zijn voor mij en veel tijd schelen, maar dit mag nu eenmaal niet voor op de weg. We zoeken een beetje de grenzen op voor wat de mogelijkheden om deze straat-legaal te houden. Deze man wil een auto zonder compromis, maar links of rechtsom zit je toch aan bepaalde regels vast. Nu is het langdradig, maar later bij het opbouwen van alles zullen de vorderingen er beter uit gaan zien en ook zal het beter te begrijpen zijn waarom ik bepaalde dingen maak of aanpas. |
|
||||
|
||||
je maakt het maar zo langdradig mogelijk , denk niet dat iemand dat hier erg vind
|