|
|||
|
|||
mja, kortom, mooi k*t dus met die dealer... hier met de passat thuis ook veel problemen gehad met de dealer... wilde we aanrijden naar spanje met de caravan, was de trekhaakelektronica verkeerd aangesloten, kortom: knipperlichten branden als je remt, alle lampen knipperen bij knipperlicht --> kermis... (was trouwens 4 uur snachts, en dealer uit bed gebeld, konden we om 10 uur weer aanrijden )
maargoed, tsja, als ze voor zover uitsteken vind ik niet zo mooi persoonlijk... |
|
||||
|
||||
Quote:
Scheer jij je benen
|
||||
|
||||
Quote:
hahahha neuh het ging meer om de contouren van de benen :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Maarja ik moet even bekijken wat ik ga doen met de velgen... Ik ga vanmiddag even knutselen met een stukje hout en een zaag, maak deze precies op maat net zoals de adapter en kijk dan hoever de velgen gaan uitsteken Last edited by kevintdi : 16-04-2005 at 12:11. |
|
||||
|
||||
Zal em hier ook even posten, dit zou het resultaat moeten zijn over een aantal weekjes.... Het is Jimmy's Golf 4 (die jongen van cleaned) met dezelfde koni schroefset als de mijne en het zijn mijn velgen in dezelfde maat dus zou het er ongeveer uit moeten gaan zien.... |
|
||||
|
||||
Tering he, Kev! Dat gaat er goed uitzien!
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Mark :biggrin::biggrin::biggrin: ik twijfel nog een beetje over welke bandjes icm rijhoogte op deze foto is er 4,5 cm speling tussen de carterpan beschermplaat en de grond... :p ik kreeg op de foto alleen niet het gepolijste effect |
|
||||
|
||||
nou wanneer zitten ze eronder?
de bra is bestelt kev groetjes bas |
|
||||
|
||||
kom anders maar ff een weekendje polijsten heb nu toch alle spullen liggen
groetjes bas |
|
||||
|
||||
Quote:
Die randen moeten eerst schade vrijgemaakt worden anders heeft het geen nut.... :frown: |
|
||||
|
||||
Quote:
Twee zou je er kunnen doen, die andere twee zijn inderdaad echt veel te erg beschadigd :p Maar dat gaat allemaal wel goedkomen |