![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() wie weet het onderdeel nummer van dit stuk metaal. ff foto van wilco gejat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier een golf 3 staan waar ik ze ook in heb gelast, Ik heb ze alleen niet zelf besteld, maar is van een r32 en die delen kosten niet veel.
Ook het plaatwerk aan de bakzijde hebben we toen besteld en gebruikt. |
|
|||
|
|||
![]() oke thanks toevallig onderdeel nummer nog er van? ik weet dat het haast niks kost dacht iets van 27 euro.
|
|||
|
|||
![]() Ziet er qua pasvorm idd erg netjes uit!
Ben ook wel benieuwd naar het onderdeelnummer.. |
|
||||
|
||||
![]() 1k0 802 068
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Yep, dat is hem...
Past ie direct in de hoek van de veerpoot bij oa de Golf 2/3/Corrado? En enig idee voor de linker motorsteun? Zowel de steun zelf als de exacte plaatsing bij de Golf 2/3/Corrado? |
|
|||
|
|||
![]() ?
|
|
||||
|
||||
![]() Komt uit een golf mk5
Heb ze heel wat besteld en passen niet zomaar tegen de ronding van een mk2/corrado. Van een mk4 kun je ze niet los bestellen. De bakkant is wat meer puzzlewerk.. Heb nog een aanbouwsteun van een 02J liggen om deze of 02A naar een golf mk4 baksteun toe te werken. Hoogte is ook niet meteen juist, als je hem niet lager maakt dan kan je kap niet dicht en erger nog: je blok helemaal schuin erin ![]() Kost rond de 13-20 euro Succes !
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 24-05-2013 at 23:49. |