|
|||
|
|||
Ik kan ze gewoon bekijken
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens. Back to the roots en ook weg met al die vreemde merken.
|
||||
|
||||
Quote:
het aandeel BMW's en Merc's vond ik idd erg opvallen dit jaar, maar zaten toch wel dikke tussen Last edited by Edward : 14-05-2013 at 11:12. |
|
||||
|
||||
De eerste keer voor mij was in '95. Je reed toen rond de zee, eigenlijk standaard in een soort van file. Als je onderweg iets zag, dan gooide je je auto in de berm en ging je kijken. Reifnitz stond vol geparkeerd met auto's, maar ondanks dat kon je toch in 'redelijk' tempo door het dorp, met enige regelmaat even stoppen, omdat iemand een foto wilde maken van je auto en dan weer door. Weinig commercie................geen absurde entree prijzen om maar überhaupt in het dorp te komen met je auto (waar het toch eigenlijk omdraait)..............................waar is die tijd gebleven
|
||||
|
||||
Quote:
er klapte inderdaad een dikke SL AMG door de straten met 2 broekies er in |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Racist!! of moet ik eerder snob zeggen? |
|
|||
|
|||
Gelijk heeft ie
|
|||
|
|||
Aan het eind van het jaar is er toch ook een woethersee meeting, dan gaat het er toch een stuk rustiger aan toe, dus het kan wel.
|
|
||||
|
||||
worthersee reloaded, nog niet geweest. is in september dacht ik?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor zover ik weet is dat alleen op uitnodiging maar zelfs dat werkte niet helemaal afgelopen jaar en waren er toch een paar sukkels terecht gekomen daar.
|
|||
|
|||
Die groene Scirocco met de BBS'en ziet er dik uit.
|
|||
|
|||
Quote:
Hij is dik. Was een toffe gast.
|
|||
|
|||
dik idd maar dat interieur, dat vind ik dan echt weer zonde van zon mooie wagen
|
|
||||
|
||||
Mwah. Als er een spucknapf of klassiek Porsche stuur in had gezeten was het top. Rest van interieur stoort me niet
|
|||
|
|||
Echt een dikke auto
Interieur origineel was inderdaad mooier geweest. Bedankt voor het plaatsen van de foto's.
|
|||
|
|||
Deel 2 Wsee
Even offline ivm met het vele data verkeer.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 19-05-2013 at 18:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens ,zo herinner ik me het ook het liefst. heel jammer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als Belg zijnde loop ik niet bepaald fier en trots rond omwille van diverse redenen maar één ding waarin Belgen wél goed zijn is het uitbouwen van wagens zodat het echte pareltjes worden.
Website ~ Flickr ~ Blog BMW 3er E30 324d shadowline edition Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt Last edited by e30_324d : 14-05-2013 at 21:27. Reason: n.v.t. |
|
|||
|
|||
Deel 2
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 19-05-2013 at 18:53. |