![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Gisteren reed ik vanaf het werk naar huis, ff een vrachtwagen inhalen.
Terug naar ze 3 GTI brult mooi, ben ik halverwege bwoaaaaaaaaaaaaaaaaap uit.... ![]() Denk ik of geen benzine of geen ontsteking. Bougiekabel eraf getrokken niks geen vonk. Sta je dan auto weggesleept, deed helemaal niks meer, dus nu denk ik bobine kapot.. Weer wat te doen in de vakantie! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ontstekingsmodule???
__________________
VW Golf 1.8 GT4 07-1987 VW Jetta 1.5 Automaat 05-1980 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Hall-sensor?
__________________
TOUADDY Maxi 1.4TSI Golf 2 1.3 Madison |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou me ontstekingsmodule er ineens helemaal mee kappen? Bobine heb ik morgen binnen dus ga dat eerst maar eens kijken... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Hall sensor zou kunnen ja... Ga nu eerst maar eens kijken of me bobine wel spanning krijgt!
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Oke dit gaat leuk worden...
Bobine heel, verdelerkap + contactpunten goed, hall sensor O.K. Dus nu maar computer doormeten, iemand nog tips? |
#7
|
|||
|
|||
![]() iemand?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen, controleer de benzinepompen eens als het geen van bovenstaande is...
8v heeft vaak problemen ermee dus het zou zomaar kunnen...
__________________
Past: -Golf MK2 1.8 8v EV K-Jet 1984 -Golf MK4 1.8 20vt GTI -Golf MK2 2.0 16v ABF |
#9
|
|||
|
|||
![]() ja oke daar kan ik me wel wat bij vooorstellen, maar bougie's worden nat, en heb gwn geen ontsteking...
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Heb je nu wel of niet de ontstekingsmodule vervangen?
Wat is je motorcode?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#11
|
|||
|
|||
![]() pf.
je bedoelt het blokje op je computer? Nee dat nog niet, ga ik nu controleren via autodata! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Bij digifant motor komt het regelmatig voor dat die module kapot gaat.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#13
|
|||
|
|||
![]() oke, gaan we die maar weer eens opzoeken.. wordt weer een weekje op brommer touren haha.
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel wat van die computers/modules liggen. Ik hoef er niet per se veel voor te krijgen, ze liggen hier toch altijd maar ergens rond te slingeren. Ik weet ook niet waar ze allemaal precies van zijn, maar de gewone golf 2 acht klepper zal er wel tussen zitten. Stuur maar een mailtje als je interesse hebt, mijn pb box is nl. bijna vol
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() onstekingsmodule vervangen, onsteking+hall sensor, bobine, verdelerkap goed!
alle relais heel, zekeringen heel, alle draden doorgepiept... Morgen op stage in de garage nog eens horen. Wordt toch wel vrij wanhopig nu, zie ik iets over het hoofd? |
#16
|
|||
|
|||
![]() Hoe heb je de hall gever en andere componenten gecontrolerrd? Misschien isbhet daar misgegaan
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Ben er via een v4 meting achter gekomen dat ik 2volt spanning aan me bobine te kort kom..
Kan het hierdoor komen dat ik geen vonk heb? Me bobine krijgt dus 10v ipv 12v |
#18
|
|||
|
|||
![]() Toch wel goed gemeten! Blijkt dat de vorige eigenaar startonderbreking heeft ingebouwd! Die is dus kapot gegaan twee draadjes los getrokken en sloeg die aan, vervolgens de draden gevolgd bleek het de startonderbreking te zijn
![]() |