|
|||
|
|||
Kan de mijne er ook bij?
|
|
||||
|
||||
Wat mij betreft wel .. meer foto's?
|
||||
|
||||
Hij is rood dan is Misha al snel overstag hahaha
|
|||
|
|||
self whoring!
|
|
||||
|
||||
Heel dik die laatste foto
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die rode, is dat een G60?
|
|||
|
|||
Die rode, op de foto boven jouw post, is een TDI
|
|
|||
|
|||
Dan is het niet de auto die ik bedoel.
Is/was ook een G60 met vergelijkbare looks, maar heb de auto nooit meer weer gezien.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Die rode TDI is echt superdik, maar een aantal weken geleden op een parkeerplaats helemaal in elkaar gereden aan de zijkant. Echt zonde.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die rode g60 heb ik laatst nog gezien als ik het goed heb, met exact dezelfde details en looks. Had bij deze beste man een schroefset gekocht, deze auto stond bij hem in de garage, interieur lag er helemaal uit voor een restyling. Was ergens in Winneveer.
|
|
|||
|
|||
Dat is hem ja!
Super wagen. Is van iemand uit Friesland geweest, maar is daarna verkocht. Sommige details mogen anders, maar motorisch en kwa lak was dat echt een dikke wagen
|
|||
|
|||
interieur restyling? Zat een superdik stukje leer in dacht ik? Ding is gebouwd door Alex uit Hallum. Tot op het laatste boutje toe alles hagelnieuw. Heeft ie paar meetings mee gedaan en toen verkocht. Zonde!
|
|||
|
|||
Bas heeft de motor gedaan voor zover ik weet
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar een correctie, de auto is maar op 1 meeting geweest. Is echt niet een stuiver op bezuinigd. Echt superbak voornamelijk door de kleur
|
|||
|
|||
Quote:
Wat ik begreep toen ik er was, dat er ook nog wat aan de motor gedaan moest worden ivm een tik in het blok. Stoelen lagen ook bij de bekleder, ander tapijt erin omdat die erin lag voor een rechts gestuurde golf 2 was enz. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jammer van die verlichting dan.. en die cheape imitatie bumpers.