|
||||
|
||||
WTF zeg, hoeveel pech kan je hebben.....
|
||||
|
||||
Quote:
Haha je weet dit soort dingen moet je nooit hard op zeggen XD Maar tis zeker klote jah... Hopen dat ze nog wat regelen voor je... |
|
||||
|
||||
deze leeft ook nog, al moet hij wel naar binnen binnenkort, want hij loopt al tijden echt belabberd.
en qua uiterlijk heeft hij ook wat liefde nodig. vooral het plastic ziet er niet meer uit na twee winters op straat.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 13-04-2013 at 11:26. |
|
||||
|
||||
Hij is nog niet totall gelukkig, mag ook wel es
mk2 op die velgen is echt mooi
|
|
||||
|
||||
Tjeetje jaap zit jou ook niet mee zonde zeg van de audi en het incident met de golf Je moet toch echt vaker naar de kerk gaan veel sterkte en hoop dat het goedkomt voor je!
|
||||
|
||||
nog steeds een mooi golfje,deur nog niet vervangen?
uiteindelijk wel of niet ontdekt wie het geflikt had? en kan aan mij liggen,maar volgens mij mis ik nog een audi met schade in de jaap heeft pech thread?
|
||||
|
||||
Nee heb destijds netjes de schade vergoed gekregen.
Maar ben van het geld op vakantie gegaan. Heb een nieuwe deur staan. Maar de spuiter zag het niet zitten qua kleur om alleen de deur te doen en als hij de hele flank deed heb ik weer teveel kleine puntjes die zonde zouden zijn om dan niet mee te pakken. M.a.w. Dan zou hij compleet moeten en dat kost me te veel. Heb hem zelf redelijk uitgedeukt gekregen en ook het slechte lopen is eindelijk een heel eind opgelost. ( na bougies, kabels, rotor, verdeelkap en bobine vernieuwd te hebben zonder resultaat bleek het een gebroken massa kabeltje achterop het blok te zijn) Dus ik rijd er weer heerlijk in rond nu. En dat is goed voor de motivatie moet ik zeggen. Vandaag een nieuwe grill geplaatst. Oud type GTI. Leek me leuk bij de smalle bumpers maar ben er nog niet helemaal over uit.
|
||||
|
||||
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 13-04-2013 at 11:38. |
|
||||
|
||||
mooie auto zo, alleen (vind ik, moet je zelf weten natuurlijk) moet je ff gewone ruitenwissers plaatsen deze passen niet bij de auto.
|
||||
|
||||
Ja klopt. Is ook deels te wijten aan de grill. Met nieuw model grill stoorde ik me er niet aan maar met deze grill wel
|
||||
|
||||
Vorige week klapte ineens m'n hele blok tegen het schutbord aan.
Dus nieuwe motorsteunen rondom En gelukkig scheurde door die kapotte steunen ook m'n uitlaat af. Dus daar ligt nu ook een nieuwe voor klaar. Alles besteld bij Bolt Action en binnen een paar dagen netjes thuis.
|
||||
|
||||
Ah kijk, hij is er nog! Lekker km's maken?
En zo aan de wijk te zien, woon je in dezelfde buurt als waar ik de F&I gekocht heb
|
|
||||
|
||||
Yup. Elke dag lol tijdens woon-werk
Wijk ligt vlakbij kijkduin. Rustige bejaarden buurt.
|
||||
|
||||
ik denk dat ik hulp nodig heb bij het ontcijfere van de sticker :tongeu:
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hint1 hij is in het engels
|
||||
|
||||
leuk bakkie !
|
||||
|
||||
@vdwal
Before i screw you, are you 18, cutie pie |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
balen man met die ongelukken / schades. mooi kleurtje op de golf, hopelijk geen ellende meer. grt louie
|
|
||||
|
||||
Zo. Vandaag eens een poetsdagje ingelast.
Ik ben niet zo'n poetser maar af en toe is het toch echt nodig. Eerst gezogen en gewassen. En daarna voor het eerst m'n klei gebruikt. Wat een uitkomst dat spul. Alles super glad. Toen weer gewassen en gewaxt. Denk dat er eigenlijk nog iets van een sealer op zou moeten maar die heb ik niet. Misschien op Volksdub maar eens bij Chris gaan buurten. Tenslotte de bumpers gedaan maar product was op dus de lip is nog steeds enorm grijs. En natuurlijk de ramen een nieuw laagje Rain-X. Hier wat foto's van het resultaat. Maar het blijft Nederland natuurlijk: