#1
|
||||
|
||||
Opgelost
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:43. |
#2
|
||||
|
||||
is van de nokkenassensor,waarom het gedaan is is mij onduidelijk.ik kan me niet voorstellen dat een draadbreuk zo opgelost word door een garage? en het lijkt me ook niet dat je op deze manier een versleten ketting kan verdoezelen.zogauw het nokkenassignaal ontbreekt of niet klopt,heb je meteen een foutcode,en dus brandend MIL.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:43. |
#4
|
||||
|
||||
geen idee,het is iig niet origineel,dus je zal het los moeten maken om te zien hoe en wat....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
||||
|
||||
lekkere puinhoop, dit is wachten op problemen! kun jij aldanniet weinig aandoen. maar laat het wel herstellen.
ik zou je hierbij eventueel ook kunnen helpen!
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#6
|
||||
|
||||
Kijk maar eens naar welk nummer op de ECU die kabel loopt, dan weet je zo waarvoor deze is.
|
#7
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:44. |
#8
|
||||
|
||||
Schema heb ik wel voor je, maar kijk eerst naar welk nummer die kabel loopt..Die kleur zegt namelijk niks omdat die naderhand erbij getrokken is.
|
#9
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:44. |
#10
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:50. |
#11
|
|||
|
|||
Ik zie de logica er echt niet van.
Is t geen ex LPG auto geweest ofo? Daar tref je soms ook de meest idiote bedrading aan.
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#12
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:51. |
#13
|
||||
|
||||
Je zou voor mooie origineel stroomloopschema moeten zien te bemachtigen om te kunnen zien waar dat draad nu voor is en of hij überhaupt nu nog wel een functie heeft wel of niet.
Misschien is er ooit een motorwissel geweest of kabelboom wissel dat ze daarom aan het rommelen zijn gegaan je komt wel vaker vreemde oplossingen tegen, als alles verder goed werkt en je geen stroringen hebt zou ik me er niet heel druk om maken. |
#14
|
||||
|
||||
Je moet het nummer van de pinbezetting geven! Dus waar die kabel de stekker van de ECU in gaat, stekker los halen van de ECU en kijken welk nummer het is, dan kom je verder..
|
#15
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:51. |
#16
|
||||
|
||||
Geen dank hoor
Ga nu naar de Nedcar meeting, ik kijk vanavond, anders morgen wel even voor je welk nummer dit precies is en waarvoor deze pin normaal gesproken bedoelt is, dan weet je gelijk hoe en wat en is het zoeken naar je -wel- of geen probleem een stuk makkelijker |
#17
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:51. |
#18
|
||||
|
||||
Je moet een beetje wrikken met de ruitenwisserarm om hem los te krijgen.
Dus gewoon een klein beetje heen en weer bewegen en tegelijk trekken. Niet te ver buigen want dan verbuig je alles. Ze kunnen nogal vast zitten dit komt door de vertanding die er op zit en omdat het conisch is. Ikzelf gebruik als het echt niet makkelijk gaat een hele kleine poelie trekker. Maar die heeft natuurlijk niet iedereen standaard in zijn gereedschap voorraad.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#19
|
||||
|
||||
|
#20
|
||||
|
||||
Opgelost
Last edited by Mr. Lee : 26-08-2013 at 21:52. |