#1
|
|||
|
|||
spoor verbreder met een gekke gaten
Heb laatst een spoor verbreder van iemand over genomen
Deze is voor 4x100 en ook 5x100 Dat is op zioch niet zo raar Maar de gaten die erin zitten zijn veel groter als de bouten zelf en dan bedoel ik van 4x100 (5x100 zijn dikker weet ik ) Kan dat dan geen kwaad ? Last edited by vwfiel : 16-03-2013 at 14:00. |
#2
|
|||
|
|||
Kan me voorstellen dat het niet normaal is, maar worden de verbreders niet geklemd tussen de velg en het deel wat er achter zit?
|
#3
|
||||
|
||||
worden wel geklemd, maar hier zou ik niet kapot van zijn onder mn auto
__________________
Quote:
Last edited by golfje_295.000 : 04-07-2013 at 16:16. |
#4
|
|||
|
|||
Haha nee ik ook niet :P
Wellicht toch maar voor andere kijken! |
#5
|
|||
|
|||
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling idd!
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#6
|
||||
|
||||
Dat bovenste gat lijkt zelfs nog groter? Of komt dat door de foto?
Zelf zou ik hier zo fan van zijn...
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#7
|
||||
|
||||
Wat maakt dat nou weer uit? Zolang de centrering op de naaf maar aanwezig is, doet de gat-grootte er echt niet toe hoor.
|
#8
|
||||
|
||||
Alleen heeft je wiel zo meer ruimte om door te slippen op de wielbouten , dat wil je toch niet. Kan vast wel goed gaan een tijdje maar zou het risico niet nemen als ik jou was.
En zo heb je eerder kans op bouten breken denk ik ook. Alles moet gewoon mooi strak op elkaar passen zodat je zo min mogelijk speling op je onderdelen hebt. Dat lijkt mij wel het veiligste. |
#9
|
||||
|
||||
De bouten worden hard aangetrokken, zodat je wiel op klemkracht vast zit. Dus al stop je er 4 stripjes tussen, dan is het nog veilig...
|