|
||||
|
||||
Quote:
Thx
|
||||
|
||||
Al een tijdje niets meer gepost dus hierbij een update..
Dit zijn de onderdelen die we in Huy zijn gaan halen. Original VW Teile !! Ook het plan met de Zender's gaat traag maar heb ondertussen wel een set adapters gekocht. En nu komt het. Afgelopen winter viel het op dat ik geen verwarming meer in de Jetta had. Dan maar eens de oorzaak zoeken.. Dit is dus de dader !! WTF !!??? Ook de slang naar het waterbakje zit volledig dicht Dan ook maar ineens een nieuwe radiator gekocht. Het bakje heb ik al wat jaren in de kast liggen.. Ook andere onderdelen worden stuk voor stuk bij elkaar gezocht..
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL Last edited by Jettameister : 07-06-2013 at 22:28. |
|
||||
|
||||
goed zo!
héél erg goed bezig, zeg!
-ik zie wiel-adapters met 2 X 5 gaten; hoe zit dat? -wat moet JIJ met Golf-spatlappen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Mooi spul, Dimi!
|
||||
|
||||
Tja die GOLF opdruk zat er nu eenmaal bij. Heb zelf nog wel 2 met Jetta op en bij deze dus een heel mooi setje voor de Coupe !
Ja jah de adapters zijn 5x100 naar 5x112. Goed gezien Mijn naven/schijven worden omgeboord naar 5x100. Dan zit elke bout ook vast zoals het hoort! Dankje Ed
|
||||
|
||||
Mooie aanwinsten!
Waar heb je die bumper nog weten uit te halen??
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Tsja.. vriend van me wist een link door te sturen van iemand die het deksel te koop had. Bleek achteraf dat ie ook nog deze bumper had liggen.
Zonder twijfel toegehapt natuurlijk !!
|
||||
|
||||
Lang niets geschreven hier en dat heeft een reden. Heb de Jetta dit jaar enkel naar het Jettatreffen bewogen en dat was zijn laatste meeting met mij. Ik stop met Jetta en alles wat daarbij hoord. De tijd van gaan is gekomen. Ben nu 15j met Jetta mk2 bezig en ik ben aan mijn bushalte gekomen. De Jetta zou enkel nog maar staan dus doe ik hem liever weg.
De Jetta en alles wat ik heb word dus verkocht. Verkoopsthread word vandaag of morgen geopend!
|
||||
|
||||
succes met de verkoop, op naar een leuke andere auto!
|
||||
|
||||
Best wel verrassend... , maar soms moet je keuzes maken, die niet makkelijk zijn... veel geluk met je gezin en eventuele nieuwe hobby/auto.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Respect voor je keuze
|
|
|||
|
|||
Soms is het nodig om afschijt te nemen, gelukkig heb je de T3 om aan te hobby'en
|
||||
|
||||
Een verrassende maar begrijpelijke keuze Dimi,... Succes met de bus en hopelijk voor de toekomst nog mooie projecten!
|
||||
|
||||
Quote:
tjongejonge... jij hebt zeker schijt aan de Nederlandse taal?! sorry, maar dit kon ik niet laten...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 20-09-2013 at 00:23. |
|
||||
|
||||
Je hoeft geen sorry te zeggen, ik erger me ook rot aan zulke dingen...
|
|
|||
|
|||
En ik erger mij kapot aan gasten zoals jullie die in een topic gaan lopen te zeiken over een taalfout!
|
|
||||
|
||||
Je hebt geen idee hoe moeilijk het is bij sommige topics om door de taalfouten heen te lezen, en te begrijpen wat er nou eigenlijk bedoeld wordt. Op een forum gaat het om communicatie, dat lukt alleen als we allemaal dezelfde taal schrijven, en daar zijn regels voor. Simpel.
Ik sla wel eens een topic over als het slecht leesbaar is, terwijl ik anders misschien wel had kunnen helpen. Denk daar maar eens over na! |
|
||||
|
||||
De Jetta gaat zaterdag naar een liefhebber...
|
||||
|
||||
Quote:
Niet iedereen is in staat om foutloos Nederlands te schrijven....denk daar maar eens over na...
|
|||
|
|||
Quote:
Heel veel succes Dimitri |