#1
|
|||
|
|||
Verschil druklager polo 5 bak, op mh motor
Ik heb inmiddels iemand gevonden op het forum die hetzelfde probleem heeft na ombouw van 4 naar 5 bak op een golf 2 1300 als ik.
Ik heb dus een piepend/knarsend geluid uit de koppeling komen. Bij koppeling in is dit weg. Koppeling is een nieuwe set. Nu blijkt dus, dat dat aan het druklager ligt. Er zijn blijkbaar verschillende druklagers ( polo 5 bak, en golf 4 bak ) Is iemand hier bekend mee? en welk lager zou ik dan moeten hebben? De koppeling die er in zit is via kenteken besteld, dus voor motorcode mh, met origineel een 4 bak
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel Last edited by jorg-maashees : 09-03-2013 at 18:38. |
#2
|
|||
|
|||
Zouk uit welke koppelings set er op de auto zit waar de bak vandaan komt en vergelijk de nummers.
Misschien is plaat en drukgroep hetzelfde echter druklager anders. Ik zou zeggen dat je het druklager moet pakken welke bij de bak hoort.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#3
|
|||
|
|||
Ik heb even gekeken, en ze geven veelal hetzelfde druklager aan.
Er zijn wel andere, maar er staat niet goed vermeld waar hem dat verschil in zit.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#4
|
||||
|
||||
Klopt.
Nummers weet ik niet. 5bak lager is wat ronder van model, de 4bak wat hoekiger. Heb je ze naast elkaar dan zie je het duidelijk.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#5
|
|||
|
|||
Zou je mij aan onderdeelnummers + merken van de lagers kunnen helpen? Bij de leverancier geven ze namelijk gewoon dezelfde lagers aan.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |