|
||||
|
||||
Golf mk3 USA
|
|
|||
|
|||
Die stoelen zijn ook niet origineel..
Half recaro, half standaard stoelen... |
|
|||
|
|||
Zijn wel originele stoelen. Zijn in de laatste USA types geleverd.
|
|||
|
|||
Ok, wist ik niet
|
|
||||
|
||||
wel een heel gaaf ding, in een heel mooi kleurtje!
indd jammer van grill lampen en motorkap
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
och, je moet toch wat te doen hebben. D'r zal nooit geen perfecte VW te vinden zijn in iemands ogen, je vervangt altijd iets! zeker waar,zou als ik zoiets zocht ook zeker niet direct een belemering wezen
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by vdWal. : 08-03-2013 at 17:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is juist het leuke van de hobby
|
||||
|
||||
Idd wel een leuke auto , mooie kleur ook !
|
||||
|
||||
Quote:
och, je moet toch wat te doen hebben. D'r zal nooit geen perfecte VW te vinden zijn in iemands ogen, je vervangt altijd iets! zeker waar, zou als ik zoiets zocht ook zeker niet direct een belemering wezen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Kopen, smoke lampen er in en een originele kap en gaan met die banaan.