![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht,
Een golf 1 (geen cabrio) of andere volkswagen die wegenbelasting vrij is. Mag veel werk aanzitten, Motorische staat is van geen belang, hoeft niet eens een motor in te zitten. Ik heb er namelijk al een mooie motor voor liggen. Verder het liefst wel compleet (hoeft niet in elkaar te staan) Budget: zo goedkoop mogelijk. Het is voor mij een 'langeduur' project om weer helemaal top/showroom staat te maken ![]() Het liefst ook regio West-Brabant, Zeeland etc.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een heel mooi casco staan, zelf gestript dus helemaal compleet.
Bij een lasser gebracht en heeft alles aangepakt, dus ECHT hard. nieuwe FK silverline schroefset nieuwe draagarmen nieuwe lagers nieuwe G60 remmen nieuwe G60 remmen achter |
|
||||
|
||||
![]() is dit mischien wat, staat bij mij in t dorp.
http://link.marktplaats.nl/651431238
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog een Golf I 1983 te koop.
Voor €800,- kan de Golf opgehaald worden. |
|
||||
|
||||
![]() heb een swallowtail voor je met laswerk. staat al even in de hoek. doe er toch niks meer mee denk ik.
1600 automaat. motor loopt. originele NL kenteken. enkel geschorst. alleen zullen er goedkopere golfjes 1 zijn. als je deze klaar hebt, is deze meer waard dan een andere Golf 1.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb alle jullie pbtjes etc gehad, ik laat ze komend weekend aan m'n pa zien zodat we kunnen kijken welke wel en welke niet.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook golf 1 staan helemaal kaal,
Met alles er bij van 83 een 1,5 met alle papieren er bij en alle stempeltjes in de boekjes
|
|||
|
|||
![]() Kep nog een 1980 mk 1 staan, met brute 2.0 8 v met dubbele webers, overhaald, met 290 gr nokkenas
5 bakje. geheel rvs uitlaatsysteem gekruisde rolkooi zgan honingraat velgen met gepolijste rand 3 delige Zender taartschep bovenop rete tof ding met simpel afwerk-werk. beest in schaapsjasje. 2000 euronen omgeving den bosch mail gerust hanske2929@home.nl of bel 06 22950954. |
|
||||
|
||||
![]() Deze kan denk ik dicht, ben nog niet voorzien.
Maar het ziet ernaar uit dat er binnenkort nog geen plek is voor een extra auto helaas.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ook nog een project golf staan van 83.
Mag voor 400 euro opgehaald worden. Grtz Eddy