#41
|
||||
|
||||
ik ben heel benieuwd wat een crafter turbo op een 1.9 doet eerlijk gezegd,is dat eerder gedaan?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#42
|
||||
|
||||
Jup Theo heeft meerdere gedaan volgens hem ( zelf niet gezien) zelfde setup ongeveer 210 pk op de bank, hij heeft de juiste software hiervoor, turbo komt van een 5 cilinder tdi. (Die hebben 163 pk ofzo) af (echt een knoepert van een turbo).
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#43
|
||||
|
||||
ik ken ze ben eens benieuwd.210 klinkt mij wel erg optimistisch.
wat bedoel je met de juiste software?want de enige juiste software voor zo'n blok is software op maat!
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#44
|
||||
|
||||
hij werkt veel met vvt schijnt daar gaan ze ook bank volgens mij. en die halen daar ook blokken, hij is nogal nuchter geen woorden maar daden. iemand naar mijn hart
soms gaan je dingen ter boven ik heb een maat die had een golf 4 tdi 90 pk ik had toen nog een 1z motor gechipped. bij de stoplichten leek het of ik stil stond als we wegtrokken hij wil nog steeds niet vertellen wat ie er aan gedaan had. Hij heeft met mij velen laten achter zich gelaten
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#45
|
||||
|
||||
Zo zie ik het ook niet hoor Pul
Maar @ Indewarre, Kun je niet beter wat grotere verstuivers nemen ? Dan heb je toch veel meer plezier van alles..Dan hoef je niet tot max te gaan als je dat niet wilt, maar dat zal wel net wat fijner lopen, met AFN verstuivers kom je ook niet heel ver, ook gezien de turbo die je gebruiken gaat |
#46
|
||||
|
||||
Ja en over die jan om de hoek chippers zit idd een groot verschil..
Ook die 210 pk..Heb je daar geen uitdraai van ? Vaak als je die ziet, zie je enkel een piekje en dan zakken ze in, terwijl de ander een mooi verloop hebben..Of maken hem in het begin veel te agressief, dan lijkt het alsof je nog meer vermogen hebt maar dat lijkt maar zo, maar is wel slecht voor de aandrijflijn. En idd, bij dit soort dingen is het gewoon een chip op maat.. |
#47
|
||||
|
||||
oke welke verstuivers zijn dan aan te raden?
ik ken wel die nozles van fratelli bosio. En wat dat pieken heb je mischien gelijk chippen op maat is dan mischien wel verstandiger. van die 210 heb ik geen uitdraai maar die turbo komt erop en dan gaan we sowieso op de bank dus die komt er nog. ben zelf ook wel benieuwd hoeveel het oplevert en hoe lang het heel blijft.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#48
|
||||
|
||||
Als je rond de 200 pk wilt uitkomen zou ik Race 520 verstuivers nemen..
Neem je een genoegen met een 170 Pk, dan zijn PP764 ook voldoende..Veel meer zit er met die verstuivers ook niet meer in. Het ligt er ook een beetje aan.. |