Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 22-02-2013, 13:55
Robert vd Berg Robert vd Berg is offline
Forum Newbee

Default Goodyear winterbanden 6.8mm, op steelies, €125, pricedrop

Te koop aangeboden:
Set 13 inch originele Polo mk1 steelies, hoogglans zwart met nagenoeg nieuwe winterbanden, alle 4 gelijk, 10 weken gereden. Eigenlijk zonde om eruit te doen, maar ik moet het geld gewoon hebben. Zit al lange tijd werkloos thuis, en heb andere belangrijkere dingen waar het geld heen moet!
Zoals op de foto's te zien is het profiel echt nog enorm. Zelfs de kleurlijntjes uit de fabriek staan er nog in!
Bandenmaat is 175/70R13, velgjes staan in de zwarte hamerite. Zitten 4 gloednieuwe binnenbanden in(nog geen 10km mee gereden). In dien gewenst bij interesse ook bijpassende wielboutjes te verkopen.
De set is echt nagenoeg nieuw. Je mag ze gerust komen passen, en als je zelf geen ruimte hebt voor wisselen wil ik dat ook graag voor je doen!
Vraagprijs is €225 euro. Dit kan ik vrij simpel verklaren:
Velgen €40, pot hamerite hoogglans zwart €15, 4 nieuwe binnenbanden €60, Goodyear banden €120.
Dit zijn de prijzen die ik zelf ervoor heb betaald. En omdat er nooit verdient wordt heb ik een tientje van de prijs afgetrokken als vraagprijs. Wielbouten mogen erbij! En ik heb ook nog een 5e velg, deze is alleen niet zwart.

Last edited by René : 02-03-2013 at 20:10. Reason: Foto`s zichtbaar gemaakt
Old 02-03-2013, 20:05
Robert vd Berg Robert vd Berg is offline
Forum Newbee

Pricedrop, 125 euro!

Posting Rules