![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze eens kijke of er iemand eventueel intresse heeft om mijn projectje over te nemen aangezien ik iets anders op het oog heb ...
Het betreft een witte golf mk2 van 1983 met MAAR 96.000 km motor is een 1.6 benzine automaat,interieur is nieuwstaat carroserie heeft paar aandachtspuntjes (parkeerschade hier en daar kas is beenhard) maar niets wat niet normaal is aan een auto van bijna 30 jaar interieur is echt nieuwstaat!!! staat nog altijd in de eerste lak en is ingevoerd uit duitsland en is al langs de belgische douane gepasseerd. prijsaanpassing:bruin interieur is verkocht zit nu geen interieur in dan kan je deftig kijken hoe hard deze kas is ! bij ophalen zet ik er wel propere grijze stoelen zonder schade in (ontbreekt dan nog enkel de mat en de deurpanelen) 1500->800->650 euro niet bespreekbaar dit heb ik er onlangs aan vervangen -nieuwe distributieriem -nieuwe alt. riem -nieuwe ollie kroon 10w40 -nieuwe oliefilter -nieuwe luchtfilter -nieuwe rubbers uitlaat waren verduurd staan 4 zo goed als nieuwe winterbanden op af te halen in glabbeek vlaams brabant (belgie) inruil met een leuke set wielen voor mijn bmw 5X120 is mogelijk of een set airride voor de bmw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 0499/217020 Jeroen_veulemans@hotmail.com
my daily : Mk7 golf tsi R line (daily) Mk3 golf gti 16v ABF (weekend) Last edited by Clean_golf_3 : 17-04-2013 at 05:59. |
|
||||
|
||||
![]() doe een bod
|
||||
|
||||
![]() doe een sterk bod(geen onozel bod),heb iets anders op het oog
|
||||