|
|||
|
|||
Adapters 4x100 naar 5x120
Zoals de titel zegt,
Pm me ff, Mvg Rico |
|
|||
|
|||
Upje! Nog steeds nodig
|
|
||||
|
||||
Heb je er zelf wel iets aan gedaan om ze te vinden?
Ik heb die van mij gekocht via eBay.de met de zoekterm "4x100 5x120" kom je een heel eind
|
|||
|
|||
Die prijzen zijn alleen niet leuk, ik wil ze gaan laten maken. Bij 8 zal het goedkoper zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik was 100 euro kwijt voor 2 met bouten.
En ik heb zelf het naafgat aangepast aangezien ik geen beamer wielen wil monteren, maar Transporter T5. Als je ze ergens kan laten maken en de prijzen ok zijn heb ik ook nog wel interesse in nog twee adapters.
|
|||
|
|||
Praten we wel over dezelfde adapters?
Damn, dit setje net gevonden: adapters De volgende setjes zijn snel 2 x zo duur, de dikte is alleen voor mij geen optie. Ik hoop op max 15mm ivm de et van mijn velgen. Last edited by mk1-madness : 10-03-2013 at 10:11. |
|
||||
|
||||
Yepz, soortgelijke.
|
||||
|
||||
Vosn op cleaned maakt ze ook.
|
|
|||
|
|||
ik heb ze inderdaad gevonden op ebay.de
De prijzen vond ik hoog, en ik vind ze breed (40 mm) had gehoopt op iemand die ze zelf maakt, of ze wil laten maken. Gewoon een groupbuy eruit gooien. Laat maar horen wie iemand weet. Ik ben ondertussen verder aan het zoeken en bellen voor een leuk setje. Mijn streven is zo'n 150 euro per 4. |
|
|||
|
|||
Kijk, dat begint ergens op te lijken. Ik ga eens even wat maten opnemen, een tekenaar aan het werk zetten en een offerte aanvragen.
|
|
|||
|
|||
iemand al nieuws aan het front?
|
|
||||
|
||||
welke velgen gaat het? omboren/proppen is meestal een optie