|
||||
|
||||
Super dik!wanneer passe???
|
|
||||
|
||||
veel plezier met de velgen
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Volgende week passen waarschijnlijk! Foto's volgen dan uiteraard snel!
|
|
||||
|
||||
Laat even weten wanneer dan kom ik ekkes helpen/kijken
|
|
||||
|
||||
Kleine up.. beetje bezig geweest met passen..
|
|
||||
|
||||
staat deftig!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Staat mooi!
Vind het een heel gaaf wiel (auto ook natuurlijk ) |
|
||||
|
||||
NICE staat erg netjes zo
|
|
||||
|
||||
Spacers eindelijk binnen, weer een beetje aan het afstellen geweest voor het komende seizoen! Bijna klaar, nog een aantal dingen aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Heb je air? Anders weet ik heel zeker dat je achter gaat aanlopen. Je wilt niet weten wat zo'n band beweegt in bochten... Heb daardoor ooit een luchtbalg kapot gereden (liep al 3000km mooi vrij, tot ik eens een rondje fatsoenlijk ging hoeken, toen was de lol snel over). Just a tip!
|
|
||||
|
||||
Hey melvin, nee geen air. Moet nog wat afstellen met bumpstops. Maar toch bedankt voor de tip!
|
|
||||
|
||||
hele deftige auto!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Staat super, maar ik zou die spacers er weer tussenuit halen (mits mogelijk met het aanlopen aan de binnenkant uiteraard), want hier krijg je problemen mee denk ik.
|
||||
|
||||
Gaat prima goedkomen .. zo ben ik vorig jaar naar Wörthersee gereden:
Ziet er top uit Robbie, mss zou ik ze nog 2 mm laten afdraaien door Rickert, dat de wielrand net over de band valt, dan heb je ook wat meer speling.
|
||||
|
||||
Ik moet het nog ff afstellen met wat bumpstops maar paar milimeter eraf is misschien wel een optie. Volgens mij kun je met die kunststof wielranden het zooitje wel netter leggen (verbloemen), dan zonder.. maarja we zullen zien!
|
|
||||
|
||||
Eindresultaat
Last edited by Golf_84er : 17-06-2013 at 20:06. |
|
|||
|
|||
Fjuuw. Dikke 2!