|
||||
|
||||
Onze Mk4
Maar even een topic aanmaken over onze Golf mk4 SDi.
Bj '99 249dkm gelopen Riem vervangen @ 230dkm APK tot 02-2014 18" BBS Le Mans Opties zitten er bijna niet op, vrij standaard. Maar dat vind ik wel heerlijk, al die elektra kan alleen maar stuk gaan ;-) Foto's TO DO: - Claxon repareren/vervangen DONE - Kofferklepmech. controleren / reinigen / invetten - Spiegels vervangen (deze zijn kapot of verf afgebladerd) - Bekerhouder middenconsole vervangen - Achterlichten (rood/witte aanschaffen) - Grote beurt (lucht- / olie- / brandstof filter, olie, koelvloeistof) - Distributie vervangen (riem, spanrollen, waterpomp) - Verlagen (koppelstangen, stabi-stang, schroefset) - Velgen (andere set, de BBS'en zijn verweerd en stoeprandschade) En wat er nog zoal niet op ons pad komt Last edited by BadMuts : 10-02-2013 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Claxon vervangen.
Heerlijk lekker koud, overall aan en gaan! Die doet het i.i.g. weer |
|
||||
|
||||
Wat is dit eigenlijk? Zit achter de voorwielen. Zit nogal wat ruimte bij de bout die je ziet. Is aan beide kanten zo. Hoort dat? |
|
||||
|
||||
Emblemen verwijdert zojuist ;-)
|
|
||||
|
||||
Hey, als dat bbs-en zijn kan je ze prima opmaken naar jouw wensen
(ipv wat anders zoeken omdat ze minder mooi zijn) |
|
|||
|
|||
anders heb ik nog wel interesse in de wielen!
verder leuke wagen |
|
||||
|
||||
Zijn idd BBS velgen, volgens mij de 18" Le Mans.
Zijn 3-delige velgen, als ik het goed heb of niet? Gr |
|
||||
|
||||
De originele bbs-en zijn inderdaad meerdelig. Van dit model zijn echter enorm veel imitaties te vinden. Prijsverschil is enorm
|
|
||||
|
||||
Waar valt het te zien of het echte BBS'en zijn of imitaties?
Gr |
|
||||
|
||||
imi die zitten er bij jou onder.
zijn 1 geheel. nep boutje erin. en nog wel meer dingen aan de vorm/model is het ook wel te zien. En op je andere vraag dat zijn je reactiestangen als ik het goed zie op de foto. zitten aan je stabilizatorstang en gaan via die stangtjes naar je veerpoten. |
|
|||
|
|||
Dat is een koppelstang van de draagarm naar de stabilisatorstang.
Leuke wagen ben benieuwd wat je er van maakt. |
|
|||
|
|||
Leuke mk4 en lekker betrouwbaar blokje. Bouwjaar is 98 volgens mij
|
||||
|
||||
Is een '99er deze
Ik moet binnenkort, als het beter weer word, eens onder de auto weer kruipen en al die dingen een controleren op vastheid en staat. |
|
||||
|
||||
Auto staat nu bij de garage.
Gemaakt word: -Waterpomp -Fuseekogels |
|
||||
|
||||
Inmiddels is ons waggie voorzien van een nieuwe waterpomp, fuseekogel & setje stalen velgen met goede banden.
Vandaag tevens de originele spiegels eraf gehaald (waren kapot) en een setje after market gemonteerd. Niet van die saaie, standaard, M3 spiegels maar anderen....heb ze nog niet eerder gezien. Pic will be posted! |
|
||||
|
||||
Ben niet zo'n fan van SDI'tjes maar ziet er wel goed uit!
|
|||
|
|||
Leuke Golf hoor, staat ook heel goed met deze wielen!
|
||||
|
||||
Zo staat ie er nu bij, weer zo goed als fit
De spiegels moeten er weer af, de linkerspiegel was niet goed. Klapperde op en neer bij het rijden op de autobaan. Vanmiddag anderen ophalen.. Gr |