|
||||
|
||||
Die blauwe met dakrek is denk ik deze
Gister avond rond een uur of 6 tussen limbricht en born kwam ik een lage zilvere golf 1 tegen met gele pitten en redelijk grote/ brede wielen. |
|
||||
|
||||
Yep, dat is m!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Henk (Opa hier op het forum)
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de A58 vlakbij Vlissingen, donkere Corrado VR6 op Porsche Turbo's (of immi)
Je ging even naar rechts toen ik aan kwam denderen, nog ff gezwaaid! Mooie Corrado!
|
|
|||
|
|||
een mat zwarte verlaagde caddy, gewoon hier int dorp (geldrop) woont denk ik in dezelfde wijk als ik? (mk2 golf ratje...)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd dat was ik, weer eens niks gezien zoals gewoonlijk De volgende keer maar even op me inrijden dan weet ik zeker dat ik je zie Zag vandaag wel een lage 1 rond half 6 in mijn achteruitkijkspiegel ter hoogte van Van der Valk in Urmond. Was al aardig donker dus kon het niet goed zien. Net toen ik dacht die kan ik dalijk eens goed bekijken nam hij op het laatste moment de aflslag richting Urmond. Helaas pindakaas. Verder zie ik regelmatig een blauwe kever met witte deuren en zijpanelen hier in de omgeving rondtuffen. Patrick van de mannen van Parkstad kom ik ook met grote regelmaat tegen want die werk hier om de hoek en heel af en toe zie ik Marc rijden. Gele pitten in een golf 2 vallen meteen op natuurlijk En die VW collectie bij het oude ziekenhuis is van Glenn, geloof niet dat hij hier op het forum te vinden is. Grtz H.
Tief parken kann jeder, tief fahren ist die Kunst.... Member of Dub Stone Society Click here for : Dub Stone Photography Golf MK1 Audi TT MK1 Last edited by Opa : 30-01-2013 at 22:28. |
|
||||
|
||||
Die two tone blauwe Kever is van een maat van een collega van me. Staat altijd bij de Gamma. Weet niet of die jongen hier ook zit.
|
||||
|
||||
Quote:
Ahhh ok, maar waar rij je zelf dan in als daily, een MK1? Weet ik tenminste waar ik de volgende keer op moet letten. Kom heel af en toe op de randweg bij het Ziekenhuis in Geleen een groene MK1 tegen, die misschien? Grtzz H.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ben ik dat ja, rijd altijd via die route. De MK1 is m'n daily naast de motor. Keef staat in de schuur body off te wezen, Camaro staat te koop en de Dodge moet een nieuw lager in het diff.. Straks als de Kever weer klaar is dan wordt de Mk1 pekelrat (of iemand moet geinteresseerd zijn..?)
|
|||
|
|||
vanmiddag in roosendaal bij de mc donalds, een zwarte us golf 3 kenteken achter de voorruit
laag en modernlines of th lines(ik weet de juiste naam niet presies) wij reden in de swift van mijn vriendin
|
||||
|
||||
Zojuist in Nijkerk, bij de Bonte Koe, een verlaagde blauwe Passat met BBS CH velgen
|
|
||||
|
||||
dinsdagavond op de woonboulevard in heerlen. een witte goed lage golf 2 met heckblende, stond volgens mij op lenso`s.
|
||||
|
||||
Is ivo geweest denk ik, mooi ding.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heey Broertje je moet wel eens beter op letten he, verdorie hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je je bril moet opzetten als je gaat rijden.. En je weet die voor de oorlogsestep die valt iedereen op! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Kwartier geleden in voorthuizen, een arosa met zwart witte leger print. Verder was hij verlaagd en zaten er volgens mij oranje velgen onder? Iemand van hier? Vond t wel een wijs ding
|
|
||||
|
||||
zag zojuist in Putten een bruine Golf 2 met BBS wielen. Mooi ding!
|
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag bij Skidome Corné gespot met zijn gele audirs4.
en een blauwe rs2 ernaast. Oh en er stond ook nog een leuk golfje 2 in de buurt op centra's.
|
||||
|
||||
Quote:
Nogal off-topic, maar moest me ineens Jelle weer herinneren
|
||||
|
||||
Oef.....die RS2, die zie je niet vaak in het wild !
|
||||
|
||||
Sow, een paar dikke Audi's daar!