|
|||
|
|||
GEZOCHT: Golf mk2 ! (1.6)
Beste volkswagen liefhebbers,
Ik ben op zoek naar een Golf mk 2, ik houd bijna alle dagen het forum in de gaten of er nieuwe auto's worden aangeboden maar tot nu toe is het mij nog niet gelukt om er één te vinden. Hierbij mij idee van mijn eerste volkswagen golf: Een auto met weinig tot geen roest, niet meer dan 275000 kilometer op de teller, onderhouds historie aanwezig, liefst in de kleur zwart, APK gekeurd, verlaagd is geen probleem als dit verder allemaal correct gebeurt is, eventuele aanpassingen zoals andere velgen zijn ook niet erg. Als de auto maar goed behandeld is. Het zal mijn eerste auto worden en ik zit er niet op te wachten dat de auto bij de eerste de beste apk mij 1000 euro gaat kosten. Motorisch heb ik voorkeur voor een 1.6 met 75 pk, dit kan afwijken maar minder dan een 1.6 zal het niet worden. Mochten er dingen zijn die anders zijn kan altijd over gesproken worden, dit zijn meer de richtlijnen. Mijn idee voor de prijs ligt rond de €1250/1500 Vragen ed. graag mailen naar: Camiel_starke@live.nl Ik hoop dat ik op deze manier mijn eerste auto kan vinden, Groeten! |
|
|||
|
|||
Verkeerd forum. Deze hoort in auto gevraagd thuis.
Succes met de zoektocht. |
|
|||
|
|||
Ik was zelf ook opzoek naar een Golf 2 (voor mij wel perse een 1.3, heb je al wel in de verschillende motorvarianten gereden? Misschien valt de 1.3 je irl wel heel erg mee.
Mocht je een zwarte 1.6 zoeken kwam ik deze tegen in mijn zoektocht. http://www.nederlandmobiel.nl/tweed...laatste/2593945 Niet van een forummer denk ik, maar je houd wel 1000,00 budget over voor onderhoud, wielen, whatever |