|
||||
|
||||
stoelverwarming
Misschien een stomme vraag.
Meestal zie je stoelverwarming samen met lederen/leren bekleding. Is het mogelijk om stoelverwarming te hebben met normale bekleding? Of gaat dat echt niet? Dat het past lijkt me duidelijk, gaat mij meer om de eventuele gevaren. Brand als voornaamste.... Wie kan mij hier een duidelijk antwoord over geven?
|
||||
|
||||
Mijn vriendin heeft stoelverwarming in haar Ibiza in combi met stoffen bekleding. Dus het lijkt me wel te kunnen. Of daar nog iets is voorzien om brandgevaar te voorkomen durf ik niet te zeggen.
|
|||
|
|||
Stoelverwarming werkt gewoon bij een stoffen interieur. Er zijn geen gevaren.
Een stoelverwarming wordt niet zo heet dat het stoelkussen of bekleding weg smelt. Vaak werkt het zelfs iets beter, heb ooit aan een wagen met naderhand ingebouwt leer en stoelverwarming gewerkt en daar kwam de warmte amper door het leer heen omdat het leer erg dik was.
|
||||
|
||||
bedankt heren, ik ga dus op zoek naar stoelverwarming voor m'n 6N
|
||||
|
||||
Mijn 20 jahre heeft ook standaard stoelverwarming gewoon in de stoffen bekleding.
Bij conrad kun je trouwens gewoon stoelhoezen kopen met stoelverwarming erin, gewoon voor in je sigarettenaansteker, als je het alleen in de winter gebruikt wel handig. Maar je hebt daar ook die losse matten met kabelboom en alles erbij om zelf in je eigen stoel in te bouwen. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/...earchDetail=005 Compleet voor 2 stoelen.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.
Als ik te gebruiken is met de originele schakelaar heb ik wel interesse. Ik ga deze link even opslaan thanks!!