#121
|
||||
|
||||
Weer tijd voor een kleine update. Ik weet dat al dat laswerk was saai is, maar hier verdwijnen wel de meeste uurtjes in en is bepalend voor de kwaliteit straks
Het gat voor de afwatering is nu niet meer nodig en is dicht gemaakt net als vele andere: Aan de rechterzijde had ik dit al gedaan, maar nu de andere kant: Nog even wat doorgelast en de binnenkant van de veerpoot opgeknapt: Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 12:06. |
#122
|
|||
|
|||
Wat een bijzonder project. Moet echt we goed voelen dat de klant je zoveel vertrouwen geeft.
Mocht je trouwens nog hulp moeten hebben met Duits dan mag je me altijd een pbtje sturen. |
#123
|
||||
|
||||
Quote:
Blijft een lastig verhaal, want het is een wederzijdse vertrouwen wat erg belangrijk is met elk project. Deze man is al 6 jaar lang aan het lijntje gehouden bij verschillende bedrijven en zag mij als laatste redding. Ik kende hem nog van zo'n 8 jaar geleden omdat ik toen ook al delen voor de 4MOTION ombouw heb gemaakt voor hem. Afgelopen jaar heeft hij zijn auto bij het 3e bedrijf weggehaald die wel het geld van hem aannamen, maar er niet naar werkte net als de 2 daar voor. Hij is opnieuw gaan zoeken en kwam er toen pas achter dat ik als fulltime voor mijzelf ben gaan werken en heeft mij toen benaderd. Ik zag zo'n half klaargemaakt project niet zitten, maar hij was nogal aanhoudend en ben er uiteindelijk toch aan begonnen met de opdracht helemaal opnieuw te beginnen. Het werkt voor mij prettiger als iemand mij duidelijk zegt wat hij wil ipv dat deze man zegt, jij bent de project-begeleider en doe maar wat het beste is Ik moet zien uit te vogelen wat hij voor ogen heeft, omdat het zijn droom-auto moet gaan worden wat zo wel heel erg lastig is. Bij elke stap leg nu steeds verschillende ideen bij hem neer om hem te laten kiezen en werkt erg goed. we gaan zo door elk ding heen en het gaat echt een zeer bijzondere auto worden, wat nu helaas nog niet zichtbaar is, maar komt nog wel Hij heeft een gesprek gehad met de TUV en het is nu zeker dat de gehele buitenkant als dak, motorkap, achterklep, zij-schermen, complete zijpanelen van echt carbon gaat worden Deze man is een Italiaan en spreekt Engel, Duits, Grieks en Italiaans Ik zou willen dat ik dat kon, maar met half Engels en Duits lukt het wel goed. Wel zou ik hulp kunnen gebruiken voor het vertalen van onze site naar het Duits, want dat kan ik helaas voor geen meter ? Last edited by DutchBuild : 08-01-2013 at 22:54. |
#124
|
|||
|
|||
Is inderdaad lastig.
Ik stuur je ff een pb aangaande duitse vertaling. |
#125
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed |
#126
|
||||
|
||||
Mooi project, ziet er goed uit
De G60 die jij bijgekocht hebt ben ik ook nog naar wezen kijken. Was idd wel wat slechter als op voorhand te kunnen zien. Grtz Roland, ga zo door!!
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#127
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moest even nadenken, maar bedoel je de koets die ik heb gebruikt om delen uit te halen voor deze ? |
#128
|
|||
|
|||
Quote:
Heb het je maar gemaild was makkelijker. |
#129
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, die bedoel ik met de kooi erin en witte motorruimte.
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#130
|
|||
|
|||
Mocht je er een keer echt niet uitkomen met het duits, mag je mij ook best een PB sturen, ik ben namelijk een (halve) duutser
En men moeder werkt als duitse tolk. Dus heb je er 2 extra achter de hand. Gr Dennis. |
#131
|
|||
|
|||
Quote:
Ik snap het idee, heb zelf wel eens de fuel cut ingesteld op een 350z rallyauto met sequentiële quaife bak. Maar je zegt hier ontsteking, dat snap ik alleen niet, omdat je dan wel inspuit, maar niet verbrand. Ik ken zelf alleen het idee van de inspuiting onderbreken. Het is wel een mooi geavanceerd programma zoals je dat beschrijft, met minder vermogen wegrijden etc, goede aankoop |
#132
|
|||
|
|||
die g60 met wit motorruim is onze oude koets was bedoelt voor op circuit, door tijd gebrek weer verkocht, wij hebben deze koets toen der tijd van arie gekocht.
|
#133
|
||||
|
||||
Quote:
Was echt zonde dat ze hem zo verkl... hebben, want onder die kooi van stijgerpijp zat best wel een mooie harde G60. Een perfecte bestaat gewoon niet meer gezien de leeftijd die ze inmiddels hebben. |
#134
|
||||
|
||||
Tussen al het laswerk door (Pauzes enz) zijn we druk bezig met de techniek die hier straks in moet gaan komen. We hebben al heel veel tijd in het inlaatspruitstuk zitten en hoopte dat we deze ook voor mijn Seat konden gebruiken, maar helaas zal dit one of a kind worden
Het al bekende TT-RS inlaatsprutstuk-deel plus de 5 losse throttle bodies van KMS waar de passende delen nog voor moet worden gemaakt: Voor de drukverdeling over de 5 cilinders: http://dutchbuild.com/images/igalle...-800-600-80.jpg De 3D tekeningen voor de passende delen die nog CNC gefreesd moeten gaan worden: De carbon dakplaat, achterklep en motorkap zijn ook besteld en zullen binnenkort binnenkomen Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 12:10. |
#135
|
|||
|
|||
Super!
|
#136
|
||||
|
||||
weer heerlijk dik DIK spul!
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#137
|
||||
|
||||
Het laswerk is voorlopig nog niet klaar
Ben nu eerst bezig met de vloer onder de achterbank omdat deze helemaal rot was en ik hier een mooie nieuwe vloer voor heb kunnen kopen bij VWclassicparts gelukkig. Pas als deze vervangen is kan ik verder met de binnen-dorpels en het schutbord er weer in zetten. Kan hier bijna niet wachten want ik ben wel toe aan wat positieve zichtwerk, want alleen afbreken is erg teleurstellend werk Zo dat was hem weer even Ik hoop deze week nog te kunnen gaan beginnen met het er inlassen van deze nieuwe vloer, want het lijkt echt nergens meer op zo Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 12:24. |
#138
|
||||
|
||||
Respect . Wat een project .
__________________
|
#139
|
|||
|
|||
Fantastisch werk Wilco!
|
#140
|
|||
|
|||
Ik wil mijn dank uitspreken aan Wilco, voor zijn geduld, toewijding, onwrikbare inzet en de perfecte doet werk dat hij op mijn rally!!
|